ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش راهکارهایی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ارائه شده است. اگر می خواهید شاگردهای بسیاری داشته باشید و به درآمد خوب و بالایی برسید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1-      درج تبلیغ در ایران مدرس: در هر زمینه ای که تدریس می کنید تبلیغات خودتان را در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) ثبت کنید. www.IranModares.com درج تبلیغ در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شود و بیشتر دیده شود.

2-      ثبت آگهی در سایت تدریس ریاضی: برای کسب درآمد بالا ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم گزینه خوبی است. سایت تدریس ریاضی فقط آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی تا دانشگاه، حسابان و حساب دیفرانسیل و انتگرال، ریاضی تجربی و انسانی، تدریس هندسه و هندسه تحلیلی، جبر و احتمال و ریاضیات گسسته، معادلات دیفرانسیل، محاسبات عددی، ریاضی مهندسی، ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی ، آمار و ... ) را پذیرش می کند. این سایت به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد و به همین دلیل برای درج تبلیغات در این زمانه کاملا بهینه است.

3-      امتحان کردن انواع روشهای مختلف جذب شاگرد: علاوه بر درج آگهی و تبلیغ در سایتهای معرفی شده می توانید روشهای دیگری را هم برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی امتحان کنید. به عنوان مثال با آموزشگاهها در ارتباط باشید، از تلگرام و اینستاگرام استفاده کنید، تبلیغات تراکتی و روزنامه را امتحان نمائید، برای خودتان مانند همین وبلاگ وبلاگی بزنید و برای خدمات تدریس خصوصی تبلیغ کنید، سایت بزنید، در فرومها و شبکه های اجتماعی مختلف برای خدمات خودتان تبلیغ کنید، در سایت ایران مدرس آگهی ویژه ثبت کنید و در نهایت مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را در این زمینه مطالعه نمائید.

4-      دروس پرمتقاضی را تدریس کنید: دروسی مانند ریاضی و فیزیک، شیمی، دروس کنکوری، دانشگاهی و زبان انگلیسی و ... پرمتقاضی هستند. دروسی را تدریس کنید که متقاضیان زیادی برای تدریس خصوصی داشته باشند.

5-      مطالعه مقالات خوب در این زمینه: مقالات زیر که در زمینه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی هستند را مطالعه کنید:

راهکارهای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی

چگونه میتوان معلم خصوصی شد و از کار تدریس درآمد خوبی کسب کرد

20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی