ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک دانشگاه هستید .... اگر می خواهید ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی که معمولا ریاضیات توماس تدریس می شود را با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خوب یاد بگیرید .... اگر در مباحثی مانند حد و مشتق، مشتق ساده و جهت دار، انتگرالهای ساده، دو گانه و سه گانه، کاربرد انتگرالها و .... که در ریاضی دانشگاهی مورد بررسی قرار می گیرد و یا در فیزیک عمومی دانشگاه؛ فیزیک هالیدی و .... اشکال دارید .... در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید فیزیک در سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید. در سایت ایران مدرس، مدرسین و اساتید ریاضی و فیزیک دانشگاه از دانشگاههای معتبرمانند دانشگاه تهران، شریف؛ دانشگاه علم و صنعت، امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاههای بزرگ مانند دانشگاه تبریز، اصفهان، شیراز و .... حضور دارند و برای ارائه درس به شما آمادگی کامل را دارند.

در هر کدام از دانشگاههای دولتی، دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، غیر انتفاعی و ... که در حال تحصیل هستید و در هر جایی از کشور و در هر شهری مانند تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و ... که درس می خوانید می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک استفاده نموده و در این دروس نمره خوبی بگیرید. در سایت ایران مدرس، علاوه بر ارائه خدمات تدریس خصوصی توسط مدرسین و اساتید مجرب خانم و آقا مطالب دیگری هم برای یادگیری بهتر دروس مختلف ارائه شده است. به عنوان مثال، برای دانلود رایگان جزوات ریاضی دانشگاهی بر روی عبارت دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه کلیک نمائید. اگر می خواهید در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی اطلاعاتی کسب کنید مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) و اگر قصد دارید در زمینه نرخ کلاسهای فیزیک اطلاعاتی بدست آورید مقاله قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ را مطالعه نمائید. در ضمن، مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در متن آگهی خودشان توضیحات کاملی ارائه نموده اند و همین باعث می شود انتخاب مدرس و معلم خصوصی برای شما راحت تر گردد.

علاوه بر موارد گفته شده، در سایت ایران مدرس می توانید لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل فعالیت دارند را هم پیدا کنید. برای مشاهده لیست مدرسین این دروس به ترتیب بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل کلیک نمائید.
برای حصول بهترین نتیجه در امتحانات دانشگاه سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی را زودتر شروع کرده و برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در امتحانات دانشگاه می تواند بسیار موثر باشد. بسیاری از دروس در مقطع دانشگاه پیش نیاز سایر دروس هستند و اگر این درسها را خوب یاد بگیرید در درسهای بعدی هم مطالب را بهتر متوجه خواهید شد. از طرف دیگر اگر بعضی از دروس دانشگاهی را در کلاس خوب متوجه نمی شوید، ممکن است دروس پیش نیاز این درسها را خوب نخوانده باشید. در کلاسهای تدریس خصوصی هم می توانید درسهای این ترم را خوب آموزش ببینید و هم اگر در دروس پیش نیاز اشکال دارید آن را برطرف نمائید.
برای یادگیری بهتر درس ریاضی در مقطع دانشگاه و پاس کردن این درس با نمره خوب و قابل قبول، شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند مفید و موثر باشد. البته در کنار ان دانشجویان باید در کلاسهای اصلی خودشان در دانشگاه هم شرکت کنند. جزوه ای که خود دانشجو در کلاس اصلی خودش یادداشت می کند بهترین منبع برای کلاسهای خصوصی است. اگر ریاضی را بلد هستید و فقط در بعضی از جاهای آن اشکال دارید خودتان در طول ترم درس را بخوانید و در ایام امتحانات برای رفع اشکال از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید. اگر درس را به صورت پایه ای بلد نیستید کلاسهای خصوصی ریاضی ار در طول ترم برگزار کنید و اجازه ندهید مطالعه و یادگیری درس برای ایام امتحانات باقی بماند. در طول ترم برای درس ریاضی تمرین و مسئله حل کنید و روابط و فرمولها و نحوه کاربرد آنها در مسائل را یاد بگیرید.
درس ریاضی عمومی 1 که در سطح آکادمیک در دوره کارشناسی ارائه می‌شود شامل 7 سرفصل اصلی و اساسی زیر هست: 1- تابع - 2- حد، پیوستگی و مجانب 3- مشتق و کاربردهای آن 4- انتگرال و کاربردهای آن 5- مختصات قطبی 6- اعداد مختلط 7- دنباله و سری - در همین سایت ایران مدرس برای اموزش بهتر مباحثی همچون مشتق و انتگرال جزوات اموزشی ای ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید بر روی لینک دانلود روابط و فرمولهای پایه ای مشتق یا دانلود جدول انتگرالها و تمامی فرمولهای مهم انتگرال گیری کلیک کنید. ریاضی عمومی 1 دانشگاه معمولا همان مباحث ریاضیات دبیرستان در سطح بالاتری را دارد. اگر در مقطع متوسطه ریاضی را خوب خوانده باشید، در درس ریاضی عمومی 1 کار شما راحت تر خواهد بود. اگر در درس ریاضی اشکالات پایه ای دارید استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای آموزش مباحث پایه ای و یادگیری ریاضی عمومی 1 دانشگاه می تواند مفید و موثر باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی