ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی خدمات تدریس خصوصی ریاضی، هندسه و حسابان توسط مدرسین مجرب در تهران هستید .... اگر در تهران قصد دارید برای یادگیری بهتر ریاضی متوسطه، ریاضی نهم و دهم، هندسه 1 و 2 ، هندسه تحلیلی، حسابان و حساب دیفرانسیل و یا هر درس دیگری مرتبط با ریاضیات از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید .... در هر صورت، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در تهران: در سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر این درس می تواند کاملا مفید باشد. اگر در مباحث پایه ای مانند اتحادها، حد و مشتق، انتگرال گیری، رسم نمودار، نسبت های مثلثاتی و .... اشکال دارید و یا در درس ریاضی این ترم اشکالاتی دارید، در هر صورت استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی می تواند برای یادگیری بهتر درس و موفقیت در تحصیل کاملا موثر باشد. در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی سعی کنید خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید تا حتما نتیجه خوبی بگیرید.

2- معلم تدریس خصوصی هندسه در تهران: برای رشته ریاضی فیزیک درس هندسه یکی از مهمترین دروس است و در کنکور هم کاملا تعیین کننده می باشد. برای مشاهده لیست مدرسین و اساتیدی که در زمینه تدریس خصوصی هندسه 1 و2 و هندسه تحلیلی فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی هندسه کلیک کنید. دانلود فایل دانلود پاسخ کامل مسائل کتاب درسی هندسه 1 سال دوم دبیرستان هم می تواند برای شما کاملا مفید باشد. درس هندسه را هم مانند ریاضی باید در طول ترم خواند و از موکول کردن مطالعه آن به ایام امتحانات پرهیز کنید. در کنار استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. خصوصا سعی کنید بر اثبات قضایای هندسه و کاربرد آنها مسلط شوید. بسیاری از قضایای هندسی در مقاطع بالاتر در دروسی مانند فیزیک و یا دروس رشته های فنی مهندسی در دانشگاه برای حل مسائل لازم است.

3- مدرسین مجرب حسابان در تهران: حسابان هم یکی از دروس بسیار مهم در مقطع متوسطه است و مباحثی که در آن مطرح می شود در مقطع دانشگاه هم بعدا مهم خواهد بود. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی حسابان فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی حسابان کلیک کنید. اگر حسابان را خوب یاد بگیرید در مرحله بعد در درس حساب دیفرانسیل و انتگرال هم عملکرد خوبی خواهید داشت. چون مباحثی که در حساب دیفرانسیل و انتگرال مطرح می شود ادامه همان مباحث درس حسابان است.

دانلود سوال و پاسخ تشریحی درس حسابان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی