ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی و آموزش زبان در زمان کم روشهای مختلفی وجود دارد. از جمله روشهایی که می تواند به یادگیری بهتر و سریعتر زبان توسط شما کمک زیادی بکند می توان به مطالعه زبان در طول ترم و قطع نکردن آموزش آن، استفاده از سی دی ها و دی وی دی های آموزش زبان، شرکت در کلاسهای گروهی برگزار شده در آموزشگاهها، شرکت در کلاسهای فری دیسکاشن، گوش دادن به موسیقی به زبان انگلیسی و دیدن فیلم های زبان انگلیسی، گوش دادن به اخبار حین رانندگی، شرکت در کلاسهای خصوصی زبان و .... اشاره کرد. برای مشاهده لیست مدرسین زبان خانم و آقا که در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند و می توانند به یادگیری بهتر و سریعتر زبان توسط شما کمک کنند بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان کلیک کنید. کلاسهای تدریس خصوصی یکی از بهترین امکانات و روشهایی است که می تواند با یادگیری زبان در زمان کم توسط شما کمک کند. - مطالعه کنید:چگونه یک معلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی خوب داشته باشیم؟

مزیت اصلی کلاسهای تدریس خصوصی زبان و جلسات تدریس خصوصی به صورت کلی این است که این کلاسها کاملا قابل تنظیم است و از پیش تعیین نشده است که چه مطلبی در ان ارائه گردد. اگر در کلاسهای گروهی حضور داشته باشید مطالبی که در کلاس ارائه می شود از قبل مشخص شده است و ممکن است برای شما مفید، خسته کننده و یا سخت باشد. در کلاسهای خصوصی زبان اگر درس را متوجه نشوید می توانید از معلم زبان خودتان بخواهید که بیشتر توضیح دهد و مطالب ساده تر و سطح پایین تری را ارائه نماید. اگر مطالبی که استاد شما در حال ارائه است برای شما پیش پا افتاده باشد می توانید از ایشان بخواهید مطالب سطح بالاتری را درس دهد.

زبان انگلیسی یکی از دروس بسیار مهم در تمامی مقاطع است. با توجه به اهمیت این درس والدین از همان دوران کودکی سعی می کنند زبان انگلیسی را به بچه های خودشان آموزش دهند. در دوره ابتدایی و متوسطه هم در مدرسه و یا در آموزشگاههای زبان یادگیری این زبان بین المللی ادامه پیدا می کند و در مقطع دانشگاه هم بسیاری از کتابهای درسی و مراجع به زبان اصلی تالیف شده است. بعد از فارغ التحصیلی هم برای بحث های تجارت و مهاجرت و .... بلد بودن زبان کاملا مهم است. با توجه به مطالب ارائه شده یادگیری زبان کاملا مهم است. در مقطع متوسطه و دانشگاه هم یکی از دغدغه های دانش آموزان و دانشجویان قبولی در امتحان زبان با نمره خوب است و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در کنار سایر مواردی که باید در نظر گرفته شود یک راه حل خوب برای رسیدن به این هدف می باشد.

برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی و گرفتن نمره بیست در این درس باید مجموعه ای از عوامل را در نظر داشته باشید. در کلاسهای آموزش زبان در مدرسه و دانشگاه به صورت کامل حاضر باشید و غیبت نکنید و در کلاس فعالانه به مطالب گوش دهید و سوال بپرسید. در طول ترم درس بخوانید و لغات و کلمات جدید را در داخل متن آموزش ببینید. گرامر را خوب یاد بگیرید و تمرینات آن را انجام دهید. از کلاسهای تدریس خصوصی در کنار موارد گفته شده به عنوان یک امکان خوب برای رسیدن به هدف خودتان استفاده کنید. مزیت دیگری که این کلاسهای خصوصی دارد این است که در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال یک مدرس خوب و با تجربه را در کنار خودتان دارید و با اطمینان خاطر بیشتری می توانید در امتحان شرکت کنید و نمره بسیار خوب و حتی 20 بگیرید.
از فیلم های آموزشی برای یادگیری زبان استفاده کنید. می توانید به صورت رایگان فیلم های آموزشی زبان را در یوتیوب مشاهده کنید. فیلم های آموزشی از ساده برای مبتدی ها تا پیشرفته سطح بندی شده اند.
یک معلم خصوصی بگیرید. یک استاد راهنما می تواند قواعد زبان را یک به یک به شما آموزش دهد تا سبب درک بهتر شما از آن گردد. همچنین می تواند به شما نوشتن و صحبت کردن را بیاموزد.  قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی
لغات و کلمات جدید را در قالب جمله و در متن یاد بگیرید. هر لغت جدیدی را که یاد گرفتید نحوه کاربرد و استفاده آن را در جمله بررسی نمائید و یاد بگیرید. لغات جدید را همواره مرور کنید و در مکالماتتان از انها استفاده نمائید. حین گوش دادن به اخبار و داستانهای انگلیسی دقت کنید که لغات جدید را تشخیص دهید.
هر چه بیشتر به اخبار، فیلم و ... زبان انگلیسی گوش دهید. در گوشی موبایل خود مطالب صوتی آموزش زبان انگلیسی داشته باشید و هر جا که فرصت شد به آن گوش دهید.
لغات جدید را در متن یاد بگیرید. برای هر لغت جدیدی که یاد می گیرید حداقل یک جمله که نحوه کاربرد آن لغت را نشان می دهد بلد باشید. لغات جدید را در متن یاد بگیرید و با نحوه کاربرد آنا در متن و در مکالمه آشنا باشید.
در مکالمات روزانه از اصطلاحات و لغاتی که یاد می گیرید استفاده کنید. اگر با دوستانتان به کلاسهای آموزش زبان می روید می توانید در مسیر رفت و برگشت کلاس به زبان انگلیسی صحبت کنید و از اصطلاحات جدیدی که یاد گرفته اید استفاده نمائید.
با توریست ها حرف بزنید. اگر شهر و محل اقامت شما به گونه ای است که توریست ها به آنجا مراجعه می کنند از این فرصت می توانید استفاده نمائید. به بهانه راهنمایی آنها چند ساعت می توانید به زبان انگلیسی حرف بزنید و خودتان را هم محکی بزنید. این واقعا یک تمرین خوب است.
برای موفقیت در آزمونهای زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل هم باید در سطح بالاتری سعی کنید دایره لغات خودتان را افزایش دهید و بر گرامر و قواعد زبان مسلط باشید. در سایت (ایران مدرس) جزوه های بسیار خوبی برای آموزش مبحثی گرامر زبان انگلیسی ارائه شده است. برای دانلود این جزوات بر روی لینک جزوه آموزشی گرامر زبان کلیک کنید. برای موفقیت در آزمونهای آیلتس و تافل می توانید از مدرسین خصوصی فعال در این زمینه هم کمک بگیرید. بر روی عبارت های تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل کلیک نمائید.
ممکن است بعضی از افراد در حال مطالعه زبان انگلیسی برای کسب درصد بالا در کنکور باشند و یا بخواهند در کنکور زبان انگلیسی شرکت کنند. اگر می خواهید در کنکور زبان انگلیسی را خوب زنید و حتی 100 درصد بزنید در مرحله اول کتاب درسی را خوب بخوانید. البته قبل از آن شرکت در کلاسهای آموزش زبان مدرسه بسیار مفید است. یادگیری زبان انگلیسی در کلاس مدرسه و به صورت گروهی بازدهی بالایی دارد. چرا که در کلاس درس مدرس یا معلم شما مهمترین نکات را ارائه می کند و ممکن است روی قواعد و گرامر و ... بحث شود. همین بحث ها کاملا آموزنده است و پایه ی محکمی برای مطالعات بعدی شما خواهد شد.
اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی در مقطع متوسطه و دانشگاه شرکت کنید، برای یادگیری زبان در کلاسهای خودتان شرکت نمائید. در ادامه در منزل درس را مرور کنید و کتاب درسی را به خوبی بخوانید. هر چه در طول ترم زمان بیشتری برای یادگیری زبان انگلیسی در نظر بگیرید بهتر برای شما جا می افتد.
در یادگیری زبان بخش درک مطلب هم بخش بسیار مهمی است. چرا که لغات جدید درآن مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید در زبان انگلیسی پیشرفت داشته باشیدباید در منزل برای یادگیری آن وقت بگذارید. با یک برنامه ریزی خوب پیش بروید و زبان انگلیسی را در کنار سایر دروس مطالعه کنید.

در انجمن ها و فرومهایی که به زبان انگلیسی است نظر بدهید و در شبکه های اجتماعی فعال باشید. با فعالیت در انجمن ها و فرومهایی که به زبان انگلیسی هستند می توانید خودتان را امتحان کنید. در رابطه با موضوع کاری خودتان و یا هر موضوعی که به آن علاقه دارید به زبان انگلیسی جستجو کنید و فرومهای مرتبط را پیدا کنید. در مکالمات و سوال و جوابها شرکت کنید و نظر بدهید. نظرات دیگران را بخوانید و به لغات و کلماتی که استفاده کرده اند دقت کنید. به این ترتیب می توانید هم در زمینه کاری و یا در زمینه مورد علاقه خودتان اطلاعات کسب کنید و هم زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید.
برای یادگیری و آموزش بهتر زبان انگلیسی در منزل روش های مختلفی وجود دارد. می توانید فیلم ببینید، داستان بخوانید، از کلاسهای خصوصی استفاده کنید، گوش دهید و یا هر روش دیگری را مورد استفاده قرار دهید. در حقیقت، همانطور که گفته شد، نکته اصلی این است که در اطراف خودتان محیطی را فراهم کنید که در همه ی حالتها به یادگیری زبان انگلیسی شما کمک کند و از هر فرصتی برای آموزش بهتر زبان انگلیسی استفاده نمائید. روشی که بسیاری از افراد استفاده می کنند و می خواهند با اختصاص زمان مثلا یک ساعت در روز به یادگیری زبان آن را یاد بگیرند، نمی تواند خیلی موثر باشد و باید تلاش کنید در طول روز با یادگیری زبان درگیر باشید و در ضمن انجام کارهای معمولی روزانه خودتان زبان را هم آموزش ببینید.
چگونه گرامر زبان را یاد بگیریم؟ مسلما روندی که برای یادگیری مکالمه زبان باید در پیش گرفت با کارهایی که برای یادگیری مکالمه زبان باید انجام داد متفاوت است. برای شرکت در امتحان زبان، آزمونهای بین المللی زبان، موفقیت در کنکور زبان و بعضا برای تسلط بیشتر بر مکالمه زبان آموزش و یادگیری گرامر و قواعد زبان انگلیسی لازم است. برای آموزش گرامر زبان در مرحله اول خود قواعد را باید خوب مطالعه کنید. سعی کنید با مطالعه گرامر آن را درک نمائید. در ادامه مثالهای حل شده را خوب بررسی کنید. نحوه استفاده از گرامر را در عمل ببینید. در مرحله بعد سراغ تمرینات بروید و با انجام تمرینات تکمیلی تلاش کنید بر گرامر و قواعد مورد مطالعه مسلط شوید.

نظرات (۱)

خیلی جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی