ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین مدرسین و معلمان ریاضی و فیزیک تهران (خانم و آقا) هستید .... اگر می خواهید ریاضی و یا فیزیک را خیلی خوب یاد بگیرید و عمقی و مفهومی آموزش ببینید و در عین حال در امتحان و کنکور هم در این دو درس بسیار مهم عملکرد عالی داشته باشید .... اگر قصد دارید به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدرسین ریاضی و فیزیک در تهران، اساتید تدریس خصوصی که در دانشگاه سابقه تدریس دارند، دبیران و معلمان رسمی اموزش و پرورش، مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی که در مدارس و آموزشگاههای تهران سابقه تدریس بالایی دارند و ... در ارتباط باشید ... و در نهایت اگر می خواهید کاملترین لیست مدرسین ریاضی و فیزیک که در آن رزومه اساتید، سوابق تدریس آنها، قیمت درخواستی هر استاد برای کلاسها، جزوات ثبت شده توسط هر استاد، نظرات شاگردهای قبلی اساتید و از همه مهمتر شماره تماس مستقیم اساتید بدون واسطه ارائه شده است را مشاهده نمائید .... در هر صورت بر روی لینکهای مشاهده لیست مدرسین ریاضی و مشاهده لیست مدرسین فیزیک کلیک کنید تا لیست اساتید را در بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) مشاهده کنید.

راهنمایی برای انتخاب مدرس خوب ریاضی و فیزیک: با کلیک بر روی عبارتهای بالا لیست مدرسین ریاضی و فیزیک در تهران و کل کشور را مشاهده می کنید. برای اینکه معلم خصوصی خوبی برای خودتان انتخاب کنید و نتیجه مناسبی از کلاسها بگیرید لیست ارائه شده را با دقت مشاهده نمائید. تعدادی از مدرسین که در کار تدریس جدی تر هستند آگهی ویژه ثبت نموده اند (پس زمینه آگهی های تدریس ویژه با رنگ نقره ای و طلایی مشخص شده است). در صورت تمایل، می توانید کلاسها را با این اساتید بررسی کنید. در لیستی که مشاهده می کنید وقتی بر روی عکس یا عنوان آگهی هر استاد کلیک می کنید توضیحات کامل در رابطه با آن استاد ارائه شده است. می توانید رزومه کامل و سوابق کاری که توسط خود ایشان ثبت شده است را مشاهده کنید. هر استاد برای کلاسهای خودش قیمتی را در نظر دارد که در متن آگهی ذکر کرده است. در ضمن بعضی از اساتید به صورت تضمینی هم کار می کنند. این موارد در متن آگهی های اساتید ذکر شده است. بعضی از اساتید جلسه اول را نیم بها کار می کنند و بعضی دیگر در صورتیکه رضایت نداشته باشید جلسه اول هزینه ای دریافت نمی کنند.

استفاده بهتر از کلاسهای خصوصی: برای اینکه از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک بیشترین استفاده را داشته باشید خودتان هم در کنار شرکت در این کلاسها درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. ریاضی و فیزیک را بدون حل تمرین و مسئله نمی توان یاد گرفت. برای موفقیت در ریاضی و فیزیک کنکور هم می توان از کلاسهای خصوصی استفاده کرد. کلاسهای خصوصی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد و با درس خواندن و تلاش و کوشش خود دانش آموز و دانشجو همراه باشد در نهایت می تواند برای موفقیت در درس و تحصیل کاملا موثر باشد. هر جای تهران و یا هر جای ایران که ساکن هستید با استفاده از خدمات تدریس خصوصی ارائه شده توسط بهترین مدرسین و معلمان ریاضی و فیزیک تهران (خانم و آقا) می توانید معدل خودتان را ارتقا دهید، در امتحان نمره های بالا بگیرید و در کنکور هم رتبه خوبی بدست آورید. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ر ایران مدرس بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی