ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در آستانه شروع امتحانات میان ترم: با یک تیر دو نشان بزنید و شاگرد جذب کنید (مدت محدود) - کاربر گرامی - با سلام و احترام

به اطلاع می رساند در آستانه شروع امتحانات میان ترم و برای آخرین بار در ترم دوم سال تحصیلی 96 -97 برنامه ویژه ای برای ثبت آگهی تدریس ویژه ارائه شده است. در قالب این برنامه در صورتیکه در فاصله زمانی 29 تا 31 فرورین 97 آگهی تدریس ویژه 2 یا 3 ماهه در سایت ایران مدرس www.IranModares.com ثبت نمائید، بدون دریافت هزینه اضافه تر یک آگهی ویژه تدریس در سایت www.Tadris-Riazi.com هم برای شما ثبت می گردد. به این ترتیب، فقط با پرداخت هزینه آگهی تدریس در سایت ایران مدرس در سایت تدریس ریاضی هم آگهی تدریس ویژه خواهید داشت.

به عنوان مثال، اگر در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ویژه 3 ماهه 7 ستاره ثبت نمائید، معادل با آن، در سایت تدریس ریاضی هم یک آگهی 3 ماهه 7 ستاره برای شما ثبت می گردد. سایت تدریس ریاضی برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی از نظر گوگل کاملا بهینه است و در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.

همانطور که می دانید، هم اکنون بهترین زمان برای درج تبلیغات تدریس خصوصی است و چون امتحانات میان ترم در آستانه شروع شدن است و دانش آموزان و دانشجویان شروع به درس خواندن کرده اند، تقاضا برای کلاسهای تدریس خصوصی به سرعت در حال افزایش است.

مهلت استفاده از این برنامه 31 فروردین 97 است. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان و همواره در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند و بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرند. آگهی مدرسین ویژه در بخش دانلود و مقالات ایران مدرس (بیش از 5000 مطلب دانلودی و مقاله آموزشی) هم به تناسب دروسی که تدریس می کنند به کاربران نمایش داده خواهد شد. برای ثبت تبلیغات تدریس ویژه از طریق کنترل پنل اقدام کنید. به منظور ویرایش و به روز رسانی آگهی تدریس خودتان در ایران مدرس و یا درج آگهی ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

www.IranModares.com

با تشکر و احترام

مدیریت سایت ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی