ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید درآمد بسیار بالایی از تدریس خصوصی بدست آورید و درآمد خوبی داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید. فکر می کنید مهمترین عامل برای اینکه جزو مدرسین پردرآمد باشید چه عاملی است؟ در مرحله اول باید بخواهید این اتفاق بیافتد. در مرحله دوم باید برای خودتان مشخص کنید چه درآمدی می خواهید بدست آورید. از نظر شما درآمد بالا و خوب چه درآمدی است؟ در نهایت فکر می کنید در ماه چه درامدی بتوانید از کار تدریس بدست آورید؟ درست است که باید عملا وارد کار شوید و شروع به جذب شاگرد نمائید. ولی در نظر داشته باشید کارهایی که انجام می دهید، شاگردهایی که جذب می کنید و روشهایی که استفاده می کنید به نحوه تفکر شما بستگی دارد. با یک ذهنیت متفاوت قطعا کارهای متفاوتی انجام خواهید داد و نتایج متفاوتی هم خواهید گرفت.

برای اینکه از کار تدریس خصوصی و یا هر کار دیگری درآمد خوبی بدست آورید در مرحله اول تصمیم بگیرید و برای خودتان هدف گذاری انجام دهید. در حال حاضر چقدر درآمد دارید؟ اگر در شروع کار هستید باید با یک درامدی که به نظر خودتان دست یافتنی است شروع کنید. مثلا ممکن است در شروع کار به درآمد 2 میلیون تومان در ماه فکر کنید. این را به عنوان یک هدف در نظر بگیرید و با جذب شاگردهای بیشتر در ترمهای اینده و ارائه تدریس با کیفیت تر سعی کنید هر سال 20، 30 یا حتی 50 درصد درآمد خودتان را افزایش دهید. این مرحله تصمیم گرفتن و هدف گذاری را دست کم نگیرید.

جذب شاگرد بیشتر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی

در مرحله بعد باید عملا سراغ روشهای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی بروید. در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی در رابطه با روشهای مختلف جذب شاگرد توضیحات مفصلی ارائه شده است. با آموزشگاهها در ارتباط باشید، در روزنامه تبلیغ بدهید، تراکت چاپ و توزیع کنید، در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com ، سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com ایران کنکور  www.IranKonkur.com و یا سایتهای عمومی آگهی اینترنتی مانند ایستگاه، ایران تجارت، دیوار، شیپور، سودایران www.soodiran.com و .... تبلیغ خودتان را درج کنید، از تلگرام و اینستاگرام استفاده نمائید و هر روش خلاقانه دیگری که به نظرتان می رسد را امتحان کنید. به صورت مداوم در زمینه جذب شاگرد فعالیت داشته باشید. حتی اگر همین الان به تعداد کافی شاگرد دارید باز هم برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. ممکن است شاگردهای بهتری را با قیمت بالاتر جذب نمائید.

20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

هوای شاگردهای خودتان را داشته باشید. برای موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از آن این نکته خیلی مهم است. وقتی هوای شاگردهای خودتان را دارید و انها را حمایت می کنید و با ارائه تدریس با کیفیت و مشاوره و راهنمایی درست باعث می شوید بهتر نتیجه بگیرند، در نهایت ترمهای بعد هم همین شاگردهای فعلی برای درسهای دیگرشان در ترمهای بعدی با شما تماس می گیرند و در نتیجه تعداد شاگردهای شما هر ترم بیشتر می شود. در نظر داشته باشید کم هزینه ترین روش برای جذب شاگرد، برگشت شاگردهای قدیمی شما است و این در صورتی اتفاق می افتد که خوب نتیجه گرفته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی