ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین معلمان تدریس خصوصی تهران با قیمت مناسب هستید .... اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت کنید و در کمترین زمان بیشترین حجم مطالب را آموزش ببینید ... اگر قصد دارید این ترم به نسبت ترمهای قبل دروس را بهتر، مفهومی تر و عمقی تر یاد بگیرید و در امتحانات نمرات عالی گرفته و معدل خودتان را افزایش دهید .... در هر صورت، برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی در سایت بزرگ و معتبر ایران مدرس بر روی عبارت زیر کلیک نمائید.


مشاهده لیست معلمان تدریس خصوصی


با کلی بر روی عبارت بالا کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک؛ شیمی؛ زبان انگلیسی، عربی؛ زیست شناسی، ادبیات، دروس دانشگاهی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی؛ کامپیوتر، انواع نرم افزارها، دروس کنکوری و درسهای مقطع ابتدایی و .... را می توانید مشاهده کنید. در ایران مدرس تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف و در مقاطع مختلف در کل کشور فعالیت دارند.

در ایران مدرس واسطه ای در کار نیست و شماره تماس مدرسین به صورت مستقیم نمایش داده می شود. می توانید با خود مدرس و استاد حرف بزنید و در رابطه با نحوه تدریس ایشان سوال بپرسید و سر قیمت کلاسها به توافق برسید. اساتدی ثبت نامی در ایران مدرس رزومه خودشان را ارائه نموده اند و سوابق تدریس و قیمت کلاسهای خصوصی خودشان را هم بیان نموده اند. بنابراین انتخاب مدرس و معلم خصوصی با این شرایط برای شما راحت تر خواهد بود. در این وب سایت مدرسین با سابقه و با تجربه خانم و آقا در تهران و کل کشور ثبت نام کرده اند و آماده ارائه خدمات تدریس خصوصی به شما می باشند. از بین مدرسین می توانید دبیران رسمی اموزش و پرورش و حتی اساتید هیات علمی وزارت علوم، اساتید مشغول به تدریس در دانشگاههای دولتی و دانشگاه آزاد و ... را می توانید پیدا کنید. مدرسین دانشگاه محل تحصیل خودشان را هم بیان کرده اند و می توانید با اساتید با سواد و برجسته ای که از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، شریف، علم و صنعت، خواجه نصیر، امیرکبیر، دانشگاه تبریز، مشهد، اصفهان و .... فارغ التحصیل شده اند کلاس داشته باشید. در ایران مدرس می توانید بهترین معلمان تدریس خصوصی تهران با قیمت مناسب را پیدا کنید و با شرکت در کلاسهای خصوصی بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی