ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای اینکه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری موفق باشید و درآمد بالایی کسب کنید باید مجموعه عواملی را در نظر داشته باشید که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

برای موفق شدن در کار تدریس در مرحله اول باید به تدریس و آموزش علاقه داشته باشید. اگر در کارهای صنعتی تبحر بیشتری دارید و دوست دارید وارد صنعت شوید خوب این کار را انجام دهید. اگر به کارهای مرتبط با آموزش علاقه مند نیستید در بلند مدت کار تدریس خصوصی نمی تواند برای شما مناسب باشد. در مرحله بعد دروسی را تدریس کنید که افراد زیادی خواهان کلاسهای خصوصی آن هستند. دروسی مانند ریاضی و فیزیک و شیمی و زبان انگلیسی گزینه های خوبی هستند. بسیاری از افراد در کار با کامپیوتر اشکال دارند. می توانید در زمینه تدریس خصوصی کامپیوتر فعالیت کنید. زبان انگلیسی برای کار تدریس خصوصی بسیار پرمتقاضی است. دروس دانشگاهی و نرم افزارهای تخصصی دروس دانشگاهی مانند آباکوس برای مهندسی عمران و مکانیک یا ایتبس و سالیدورکس و اتوکد و .... هم دروس پرمتقاضی ای هستند. خلاصه اینکه درسی را تدریس کنید که تقاضا برای آن وجود داشته باشد. دروس کنکوری را اگر بتوانید ارائه دهید به قول معروف نانتان در روغن است. درامد مدرسین موفق کنکور بسیار بالا است.

100 نکته برای موفقیت در تدریس خصوصی

بعد از انتخاب دروس تدریسی سراغ این بروید که شاگرد جذب کنید. انواع روشهای مختلف برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقاله .... به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته است. اگر مراحل قبلی را خوب انجام داده باشید، با علاقه به این کار روی آورده باشید، دروس تدریسی را به درستی انتخاب کرده باشید و بر ان دروس به صورت 100 درصدی مسلط باشید در نهایت در مرحله جذب شاگرد هم موفق تر عمل کرده و شاگردهای بیشتری جذب خواهید کرد. وقتی بر دروس تدریسی خودتان 100 درصد مسلط هستید حین تماسهایی که برای هماهنگی کلاس با شما گرفته می شود با اعتماد به نفس بالاتری حرف می زنید و در نتیجه کلاسها راحت تر هماهنگ خواهد شد.

برای جذب شاگرد و خوب پول درآوردن از کار تدریس خصوصی روشهای مختلفی وجود دارد. اولین روشی که شای همین الان به نظر خود شما هم رسیده است تماس با آموزشگاهها است. خوب این روش برای شروع می تواند خوب باشد ولی روشهای بهتری هم وجود دارد. می توانید مثل همین وبلاگ برای خودتان وبلاگی بزنید و یا در سطح بالاتر سایت داشته باشید و برای ارائه خدمات تدریس خصوصی تبلیغ کنید. حضور در اینترنت بسیار مهم است و در حال حاضر اکثر افراد از طریق سایتهای اینترنتی تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com با مدرسین خصوصی کلاسها را هماهنگ می کنند. می توانید در این سایتها هم آگهی وتبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. این سایتها برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارند و از نظر گوگل کاملا بهینه هستند.

با توجه به مطالب ارائه شده، برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. انتخاب دروس تدریسی، تسلط بر دروسی که درس می دهید و امتحان کردن راهکارهای مختلف جذب شاگرد و خصوصا حضور در اینترنت و ثبت آگهی در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس مانند ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی کاملا مهم است. در نهایت سعی کنیدهوای شاگردهایتان را داشته باشید تا خوب نتیجه بگیرند و ترمهای بعد هم برای دروس دیگرشان به شما مراجعه نمایند. اگر این اتفاق بیافتد و شاگردهای راضی داشته باشید هم خودشان دوباره برای دروس دیگرشان با شما تماس خواهند گرفت و هم افراد دیگری را به شما معرفی خواهند کرد. به این ترتیب درامد شما از کار تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه مفید است.

چگونه در زمینه تدریس خصوصی کار کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم؟

20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی