ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با درآمد بالای کار و شغل تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. کار تدریس خصوصی می تواند درآمد بالایی داشته باشد. البته باید در این زمینه علمکرد خوبی داشته باشید. باید خوب تدریس کنید و کلاسهای با کیفیتی را برگزار نمائید. در یک جمله شاگردهای شما باید راضی باشند. رضایت شاگردها در کار تدریس خصوصی و نتیجه گرفتن آنها از هر عامل دیگری مهم تر است. اگر به گونه ای تدریس کردید و به گونه ای نتیجه گرفتید که شاگردهای شما موفق شدند و ترمهای بعد اصرار داشتند که برای درسهای دیگر خودشان باز هم با شما کلاس داشته باشند بدانید که به سرعت می توانید درامد خودتان را افزایش دهید. یک مدرس خصوصی خوب کلاسها را به خوبی مدیریت می کند. خوب درس دادن لازم است ولی کافی نیست. شاگردهای شما اگر نتیجه گرفتند آن وقت می توان گفت شما در کار خودتان موفق بوده اید.

مدرسین موفق و اساتید با تجربه بسیاری از شاگردهای خودشان را از طریق شاگردهای قبلی خودشان پیدا می کنند. کم هزینه ترین روش برای اینکه بتوانید شاگردهای جدید داشته باشید و درامد خودتان را افزایش دهید همین است که خوب درس بدهید به گونه ای که شاگردهای فعلی شما، شما را به دیگران معرفی کنند. از اساتید موفق و پردرآمد سوال بپرسید. مسلما به شما خواهند گفت که بسیاری از شاگردهایی که دارند را شاگردهای قبلی به ایشان معرفی کرده اند. نکته جالب توجه این قضیه این است که وقتی شخصی به این ترتیب با شما تماس می گیرد و شما از طریق شاگردهای قبلی خودتان با ایشان معرفی شده اید سر قیمت کلاسها هم با شما چانه زنی نمی کند و نرخ کلاسها را خودتان تعیین می کنید. ولی به عنوان مثال وقتی آموزشگاهی می خواهد به شما کلاس بدهد قیمت را خودشان تعیین خواهند کرد و در ضمن 30 یا 40 درصد همان مبلغ را هم برای خودشان برخواهند داشت. پس خوب تدریس کنید و از مزایای آن استفاده نمائید. شاید بگوئید خوب در ابتدای کار لازم است بتوانیم شاگرد جذب کنیم تا بعد از آن بخواهیم خوب درس بدهیم و مواردی که گفته شد برای ما هم صدق کند. این نکته هم درست است. اگر می خواهید در رابطه با انواع روشهای مختلف جذب شاگرد مطالعه کنید حتما مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی یا 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی را بخوانید.

اگر هدف شما رسیدن به درآمد بالای کار و شغل تدریس خصوصی است باید در زمینه های مختلفی خوب عمل کنید. خوب شاگرد جذب کنید، خوب درس بدهید و به گونه ای شاگردهایتان را هدایت و راهنمایی نمائید که خوب نتیجه بگیرند. کار اساتید تدریس خصوصی فقط تدریس نیست بلکه باید تلاش کنید شاگردهای شما موفق شوند. می توانید در سایتهای معروف و معتبر تبلیغات تدریس خصوصی مانند www.IranModares.com و www.Tadris-Riazi.com و .... هم تبلیغ بدهید تا تعداد شاگردهای بیشتری را پیدا کنید. به هر حال انواع روشهای مختلف برای جذب شاگرد وجود دارد. می توانید مثل همین وبلاگ برای خودتان وبلاگی داشته باشید. اگر از آگهی اینترنتی استفاده می کنید باید متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. در نهایت مطالعه مقاله چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ می تواند به شما در کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی کمک کند. اگر به کار تدریس علاقه داشته باشید، بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و در زمینه هایی که گفته شد خوب عمل کنید درآمد بالایی در انتظار شما خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی