ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش مطالبی در رابطه با سایت پربیننده تبلیغات تدریس ریاضی - نحوه ثبت آگهی موفق تدریس خصوصی ریاضی و .... ارائه شده است. در این بخش بهترین سایتهای تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی ریاضی معرفی می گردد. با درج آگهی در سایتهایی که در ادامه معرفی می شد می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید و درآمد بالایی کسب کنید.

1-      سایت ایران مدرس www.IranModares.com : ایران مدرس قدیمی ترین سایت در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی است. در این سایت می توانید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، هندسه، فیزیک، شیمی و یا هر درس دیگری تبلیغ درج کنید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی که در ایران مدرس آگهی داده اند بر روی عبارت معلم ریاضی کلیک کنید. ثبت آگهی در این وب سایت کاملا برای جذب شاگرد مفید و موثر است البته به شرطی که خودتان هم تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و متن آگهی و تبلیغ خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید.


2-      سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com : تخصصی ترین سایت ایران در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی است. اگر می خواهید در سایتی که فقط آگهی مرتبط با تدریس ریاضی ارائه شده است تبلیغ داشته باشید به این سایت مراجعه نمائید. در سایت تدریس ریاضی مقالات متعددی در زمینه نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای موفقیت در امتحان ریاضی، نحوه یادگیری بهتر این درس، چگونگی کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی ریاضی و ... ارائه شده است.


اگر مدرس و معلم یا دبیر و استاد هستید یا می خواهید در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل کار خودتان را شروع کنید، در هر صورت این دو سایت برای جذب شاگرد بسیار مفید هستند. سایتهای معرفی شده به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند و از نظر گوگل هم بهینه هستند و در صفحه اول نتایج جستجوی آن قرار دارند. اگر در سایتهای عمومی تبلیغات اینترنتی بخواهید آگهی بدهید در میان انواع آگهی های مختلف با موضوعات مختلف دیده نخواهید شد. بازدید کنندگان سایتهای ایران مدرس و تدریس ریاضی یا خود اساتید هستند و یا دانش آموزان و دانشجویان و متقاضیان تدریس خصوصی. در این دو وب سایت یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است ( در ایران مدرس هزاران مقاله آموزشی در زمینه نحوه مطالعه دروس مختلف و موفقیت در تحصیل و همچنین جزوات آموزشی و سوالات امتحانی ارائه شده است و در سایت تدریس ریاضی هم مقالات زیادی در زمینه نحوه مطالعه و آموزش ریاضی را می توانید مشاهده نمائید) و تبلیغ شما در یک سایت آموزشی قرار خواهد گرفت.
با توجه به مطالب ارائه شده، ثبت تبلیغات تدریس ریاضی در سایتهای معرفی شده می تواند کاملا مفید باشد (بهترین سایت تبلیغات رایگان اینترنتی تدریس ریاضی). البه خودتان هم باید این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید. برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. در این دو وب سایت به صورت رایگان می توانید خودتان و توانایی هایتان را معرفی نمائید پس حداقل برای نوشتن متن صفحه شخصی خودتان وقت بگذارید. البته در این سایتها، مثل هر سایت آگهی دیگری، می توانید با پرداخت هزینه مناسب تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری نمایش داده شود.

مسلما خود شما در رابطه با تبلیغات اینترنتی و مزایای آن اطلاعات زیادی دارید. می دانید که تبلیغات در اینترنت در مرحله اول کاملا به صرفه است. در روزنامه و مجلات و .... به هیچ عنوان نمی توانید آگهی رایگان داشته باشید. تبلیغات در اینترنت و در سایتهای معرفی شده کاملا رایگان است. البته اگر بخواهید می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی ویژه هم داشته باشید ولی به هر حال در حالت رایگان هم می توانید جذب شاگرد داشته باشید. این اولین مزیت ثبت تبلیغ در اینترنت است. نکته دیگر اینکه این روش برای جذب شاگرد هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد و از بین هم نمی رود. عمر تبلیغات تراکتی و روزنامه و ... یک روز است. در ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی مشخصات شما تا وقتی خودتان آن را حذف نکنید باقی می ماند.
بهترین روش که هیچ محدودیتی ندارد و همیشه در دسترس است هماهنگی با اساتید از طریق اینترنت است. وقتی در اینترنت خدمات تدریس خصوصی را جستجو می کنید شماره تماس اساتید را می توانید پیدا کنید و بدون واسطه با خود مدرسین ریاضی حرف بزنید و کلاسها را هماهنگ نمائید. وقتی با آموزشگاه حرف می زنید به صورت واسطه ای و غیر مستقیم کلاسها برای شما هماهنگ می شود. روزنامه هم همیشه در دسترس نیست. بنابراین استفاده از اینترنت برای هماهنگی کلاسهای خصوصی کاملا راحت و در دسترس است. در نتیجه شما به عنوان یک معلم و مدرس ریاضی باید در اینترنت حضور داشته باشید. باید تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی در اینترنت را انجام دهید و برای جذب شاگرد اقدام کنید.
آگهی شما در این سایتها دیده خواهد شد ولی اینکه آیا بازدید های تبلیغ شما تبدیل به تماس خواهد شد یا نه، به متن آگهی تدریس ریاضی شما بستگی دارد. متقاضیان تدریس خصوصی قبل از آنکه با یک مدرس تماس بگیرند آگهی های مختلفی را مشاهده می کنند. اگر متن آگهی شما نشان دهد که توانایی های بیشتری دارید و رزومه بسیار خوبی را ارائه کرده باشید مسلما با شما تماس گرفته خواهد شد. پس متن آگهی خودتان را با دقت بنویسید و در طول زمان آن را تکمیل تر هم بکنید. در پاراگراف اول متن تبلیغات تدریس مهمترین موارد را درج نمائید. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، دبیر رسمی آموزش و پرورش هستید، در دانشگاه تدریس کرده اید و یا در حال تدریس هستید، ثبت اختراع و یا مقالات آی اس آی دارید، از شاگردهایتان نظر سنجی کرده اید و نظراتشان در مورد نحوه تدریس شما مثبت بوده است و .... همه ی این موارد را در متن آگهی تدریس خودتان ثبت کنید. هر چه کاملتر بنویسید بهتر است. آگهی شما دیده خواهد شد و این به عهده خود شما است که این بازدید را تبدیل به تماس کنید. تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید.
سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و بدون شک بهترین گزینه برای درج آگهی در زمینه تدریس خصوصی است. این سایت تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی در زمینه آموزش ریاضی و سایر دروس دارد. با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، تدریس ریاضی و .... در گوگل ایران مدرس سا بخش تدریس خصوصی ایران مدرس http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. بنابراین اگر در این سایت تبلیغ ثبت کنید متقاضیان تدریس ریاضی به راحتی از طریق گوگل به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد. ثبت آگهی در ایران مدرس رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا هم در صفحه اصلی و هم در بخش تدریس خصوصی این سایت آگهی شما بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شود. در صورتیکه تبلیغ خودتان را ویژه کنید آگهی شما در کنار صدها جزوه آموزشی، سوال امتحانی، تست کنکور ریاضی و ... هم نمایش داده خواهد شد. برای مشاهده این موارد آموزشی در ایران مدرس بر روی عبارت دانلود ریاضی کلیک کنید. ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات تدریس ریاضی شما است.

بهترین و پربیننده ترین سایت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

متن تبلیغاتی برای تدریس، نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، آگهی تدریس خصوصی

چگونه با ثبت تبلیغات تدریس از تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک درآمد خوبی کسب کنیم؟

چگونگی موفقیت در ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی