ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش بهترین سایتهای مرتبط با آموزش و تدریس فیزیک معرفی می گردد و سایتهایی که در زمینه آموزش فیزیک و یا علم فیزیک به صورت کلی فعالیت دارند معرفی می شود.

گروه فیزیک دانشگاه شهرکرد: برای مشاهده گروه فیزیک دانشگاه شهر کرد بر روی عبارت فیزیک دانشگاه شهرکرد کلیک کنید.

ویدیوهای مرتبط با آموزش فیزیک: در سایت آپارات و سایتهای دیگر اشتراک ویدیو مطالب زیادی در زمینه یادگیری فیزیک ارائه شده است. برای مشاهده بر روی عبارت ویدیوی آموزش فیزیک کلیک کنید.

دانلود کتاب فیزیک 1 پایه دهم: اگر می خواهید کتاب فیزیک 1 پایه دهم را به صورت رایگان دانلود نمائید بر روی عبارت کتاب فیزیک 1 دهم کلیک کنید.

مجله پژوهش فیزیک ایران: انجمن فیزیک ایران صاحب امتیاز مجله پژوهش فیزیک ایران است و هیئت ویراستاران را منصوب می‌کند. هیئت ویراستاران بر امور علمی مجله نظارت می‌کند. انتشار این مجله حاصل فعالیت مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان و انجمن فیزیک ایران است.

فیزیک در ویکی پدیا: در سایت ویکی پدیا در مورد علم فیزیک و آموزش فیزیک و ... توضیحات زیادی ارائه شده است. بر روی عبارت فیزیک کلیک کنید.

سایت مدرسین خصوصی فیزیک: در سایت ایران مدرس (بزرگترین سایت تدریس ایران) مدرسین زیادی در زمینه آموزش فیزیک در منزل فعالیت دارند. برای مشاهده لیست اساتید فیزیک در این سایت بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید.


  • ۹۷/۰۲/۱۴
  • محمد محمدی

آموزش فیزیک

تدریس فیزیک

فیزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی