ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با درآمد بالای تدریس خصوصی و معلم خصوصی – نحوه کسب درآمد از شغل تدریس به صورت پاره وقت و تمام وقت؛ راهکارهای جذب شاگرد و کسب درآمد خوب از آموزش در منزل و ...... توضیحاتی ارائه می گردد. کار تدریس خصوصی اگر عملکرد خودتان خوب باشد می تواند کاملا پردرآمد باشد. به هر حال افراد زیادی هستند که به خدمات تدریس خصوصی نیاز دارند و در درس و تحصیل خودشان اشکالات زیادی دارند و به مشاوره و راهنمایی نیاز دارند. دانش اموزان و دانشجویان زیادی هستند که می خواهند در امتحانات موفق شوند و در کنکور رتبه خوبی کسب نمایند و یا معدل خودشان را راتقا بدهند. در مقطع متوسطه و دانشگاه، به تناسب دروسی که می توانید تدریس کنید، فعالیت در زمینه کار آموزش در منزل ممکن است و می توانید با ارائه کلاسهای با کیفیت در این زمینه بسیار موفق هم بشوید.

مدرسین با درآمد بالا و پایین: همانطور که خودتان می دانید در هر کاری افراد با درآمد بالا و پایین وجود دارد. به عنوان مثال دو مغازه میوه فروشی را در کنار یکدیگر می توان در بسیاری از جاها مشاهده کرد (یا دو سوپرمارکت نزدیک به هم) که یکی از آنها مشتریان زیادی دارد و دیگری اصلا مشتری ندارد. در کار تدریس خصوصی هم ممکن است بعضی از مدرسین و اساتید از این کار بنالد و همواره در حال شکایت باشند در حالیکه در همان شهر محل سکونت آنها و در همان بازه زمانی مدرسین دیگری هستند که درآمدهای بسیار خوبی بدست می آورند. مطمئن باشید که این به شانس بستگی ندارد و به باورها و ذهنیت هر شخص و در ضمن به نحوه عملکرد و کارهایی که انجام می دهند بستگی پیدا می کند. شما نیز می توانید انتخاب کنید که جزوه مدرسین موفق باشید و درآمد های بالایی از کار تدریس خصوصی بدست آورید و یک معلم خصوصی کاملا موفق و با درآمد بالا باشید.

علاقه به کار و انتخاب درست دروس تدریسی: برای اینکه از شغل تدریس درامد خوبی کسب کنید در مرحله اول باید با عشق و علاقه به این کار روی بیاورید تا در بلند مدت موفق باشید. درسهایی را برای تدریس انتخاب کنید که هم خودتان به آن دروس علاقه دارید و هم افراد زیادی متقاضی کلاسهای خصوصی چنین دروسی باشند. به عنوان مثال فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کاملا می تواند موفقیت آمیز باشد اما اگر خودتان به تاریخ یا جغرافیا علاقه دارید، ممکن است برای این دروس متقاضی ای وجود نداشته باشد. پس فقط علاقه مهم نیست. هم باید به دروس تدریسی خودتان علاقه داشته باشید و هم این دروس جزو دروسی باشد که افراد زیادی مقتاضی کلاسهای خصوصی آن باشند.

راهکارهای عملی کسب درآمد بالا از تدریس: در مرحله بعد بر دروسی که می خواهید تدریس کنید 100 درصد مسلط شوید. در کار و شغل تدریس خصوصی جلسه اول بسیار مهم است. باید آنقدر بر دروسی که تدریس می کنید مسلط باشید که هر سوالی را سریع پاسخ دهید و در پاسخ دادن به سوالها تعلل نکنید. در مرحله بعد هم سراغ انواع روشهای جذب شاگرد بروید. باید بتوانید خوب شاگرد جذب کنید تا به درآمد های بالا برسید. مطالعه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در این زمینه بسیار مفید است. در سایتهای معتبر تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس (بزرگترین و قدیمی ترین سایت تدریس ایران) https://www.iranmodares.com/index.php و سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید. برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید و در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی فعالیت کنید. خلاصه اینکه در اینترنت حضور فعالی داشته باشید. برای کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی به صورت پاره وقت یا تمام وقت مهم نیست که از دانشگاه تهران، شریف، دانشگاه آزاد، پیام نور و .... فارغ التحصیل شده باشید. کافی است روی خودتان کار کنید و دروسی را که تدریس می کنید با کیفیت بالا ارائه نمائید. مطالعه مقالات زیر هم مفید و موثر است.

راهکارهای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی

چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی