ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی با هزینه مناسب سال 97 و 98 توضیحاتی ارائه می گردد. اطلاع دقیق از قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی: برای اینکه از قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی به صورت دقیق اطلاع پیدا کنید بهترین راهکاری که وجود دارد این است که لیست مدرسین ریاضی را مشاهده کنید و ببینید که هر مدرس و استاد چه هزینه ای را برای کلاسهای خودش در نظر دارد. در سایت ایران مدرس (بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) مدرسین ثبت نامی در زمینه آموزش ریاضی و یا هر درس دیگری برای کلاسهای خودشان قیمت و هزینه هم در نظر گرفته اند. بر روی عبارت لیست معلم های ریاضی کلیک کنید و در ادامه بر روی عکس یا عنوان آگهی هر استاد کلیک نمائید تا ببینید مدرسین مختلف برای کلاسهای ریاضی چه هزینه ای را در نظر دارند.  با کلیک بر روی عبارتی که ارائه شده است لیست کامل اساتید و مدرسین ریاضی که در سایت معتبر و پربازدید ایران مدرس ثبت نام کرده اند را می توانید مشاهده کنید. این مدرسین در صفحه شخصی خودشان در ایران مدرس توضیحات کاملی در زمینه دروسی که تدریس می کنند ارائه نموده اند (مثلا در همان زیر مجموعه ریاضیان ممکن است شخصی درس هندسه را تدریس بکند و مدرس دیگری آن را درس ندهد). نکته دیگر اینکه اساتید در صفحه خودشان در مورد قیمت و هزینه کلاسها هم توضیح ارائه نموده اند. بعضی از اساتید از عبارت توافقی استفاده نموده اند. یعنی منظورشان این است که با آنها که تماس بگیرید سر هزینه کلاسها با شما به توافق خواهند رسید. اگر رزومه و سوابق کاری مدرس ریاضی از نظر شما خوب است و عبارت توافقی را برای قیمت ذکر نموده است می توانید با ایشان تماس بگیرید و قیمت و هزینه کلاس را بپرسید و تخفیف بخواهید. به هر حال باید لیست مدرسین را مشاهده نمائید و بر روی آگهی چند استاد کلیک کنید تا به صورت کلی براوردی از قیمت کلاسهای ریاضی داشته باشید.

خوب است که بتوانید کلاسهای ریاضی را با قیمت مناسب و ارزان برگزار نمائید ولی به هر حال این نکته را هم به خاطر داشته باشید که هیچ کالای با کیفیت و هیچ خدمات ارزشمندی با قیمت پایین ارائه نمی شود. به هر حال بعضی از مدرسین که کارشان هم شاید خیلی خوب باشد ممکن است در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمت های مناسب تری را ارائه کرده باشندولی این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر یک مدرس رزومه خوبی ارائه کرده بود و در یکی دو جلسه اول تدریس دیدید که نحوه تدریس ایشان کاملا مناسب است و برای نتیجه گرفتن شما می تواند مفید و موثر باشد، کلاسها را با ایشان ادامه دهید هر چند به نسبت هزینه ای که در نظر دارید قیمت کلاسهای ایشان کمی بالاتر باشد.  قیمت تدریس خصوصی ریاضی و مدرک تحصیلی مدرس ریاضی: معمولا مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند هزینه و قیمت بالاتری را برای کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در نظر می گیرند. مدرسینی که مدرک تحصیلی بالاتری دارند ممکن است درک عمیق تری از مطالب هم داشته باشند و در نتیجه بهتر تدریس کنند. هر چند که این امر کلیت ندارد.
اگر یک مدرس خوب را بتوانید پیدا کنید (برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس بر روی  https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php کلیک کنید) که بتواند شما را به بهترین نتیجه برساند اگر کمی هزینه های کلاس ایشان بالاتر هم باشد باز هم ارزشش را دارد. مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 96 و 97 چقدر است؟ و قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و راهنمایی سال 96 و 97 در این زمینه می تواند بسیار موثر باشد. همانطور که گفته شده قیمت این کلاسها از 10 تا 200 هزار تومان و حتی بیشتر (برای کلاسهای تضمینی و کنکوری و المپیاد و ....) می تواند متغیر باشد و به صورت متوسط شاید بتوان گفت در سال 97 و 98 قیمت 70 تا 100 هزار تومان برای هر جلسه مناسب است. سابقه تدریس مدرس، مقطعی که قرار است تدریس شود، شهر محل تدریس، زمان برگزار کلاس و تعداد جلسات و ... بر نرخ کلاسهای ریاضی موثر است.
قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تعداد جلسات بالایی برای یادگیری درس لازم داشته باشید مدرسین قیمت و نرخ کمتری را به شما پیشنهاد خواهند داد. به عنوان مثال اگر یک معلم خصوصی برای دو جلسه کلاس هر جلسه قیمت 70 هزار تومان را در نظر داشته باشد، اگر 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید احتمالا هر جلسه را با قیمت 60 یا 50 هزار تومان با شما کنار خواهد آمد. قیمت کلاسهای خصوصی در شهرهای بزرگ مانند تهران و کرج و ... که مسیرها طولانی تر است و مدرس خصوصی باید زمان بیشتری را در مسیر رسیدن به کلاس باشد به نسبت شهرهای کوچک بیشتر است.
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در سال 97 و در هر زمان دیگری به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال تدریس ریاضیات دذانشگاهی و کنکوری به نسبت ریاضی ابتدایی و متوسطه قیمت بالاتری دارد. تعداد جلسات بیشتر هم می تواند روی قیمت کلاسها موثر باشد. اگر شما 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید به نسبت حالتی که یک جلسه کلاس لازم باشد مسلما به ازای هر جلسه هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. سابقه کاری مدرس و رزومه ایشان هم موثر است. در ایام امتحانات هم معمولا قیمت این کلاسها بالاتر است. بنابراین توصیه می شود کلاسهای خصوصی را در طول ترم با مدرسین هماهنگ کنید. در ایام امتحانات مدرس خوب با قیمت مناسب را به سختی می توانید پیدا کنید. نرخ کلاسهای خصوصی در شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچک بیشتر است و اگر کلاسها تضمینی باشد مدرسین ریاضی قیمت بیشتری را مطالبه می کنند.در این بخش قیمت کلاس های آموزش و تدریس خصوصی ریاضی سال 97 و عوامل موثر بر آن مورد بررسی قرار گرفت.
تعدادی از قیمتهای ثبت شده توسط مدرسین برای کلاسهای ریاضی به صورت زیر است.

هزینه تدریس: 90000تومان یک ساعت ونیمتوافقیتوافقیتوافقی
هزینه تدریس: به صورت توافقی
هزینه تدریس: با توجه به تعداد جلسات متفاوت است
هزینه تدریس: ساعتی 50 هزار تومان
قیمت تدریس: 100هزار تومان
هزینه تدریس: دبستان سی و پنج هزار تومان . متوسطه چهل و پنج هزار تومان . کنکور شصت و پنج هزار
هزینه تدریس: توافقی
نرخ تدریس: 500000 ریال جلسه ای
هزینه تدریس: جلسه یک ساعت و نیم 40 هزار تومان
هزینه تدریس: 40000
قیمت تدریس: 50000تومان
هزینه تدریس: 30 تا 50
هزینه تدریس: ۴۰،۰۰۰ تومانتماس بگیرید.نگران هزینه نباشید با شما راه می آییم
...
همانطور که مشاهده می کنید اکثر مدرسین برای قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی عبارت توافقی را ذکر نموده اند و به این معنی که باید تماس بگیرید تا سر قیمت به توافق برسید. مدرسینی که قیمت را هم ذکر نموده اند از 30 و 40 هزار تومان تا 90 یا 100 هزار تومان متفاوت قیمت داده اند. باید خودتان در کنار این قیمتها رزومه مدرس را هم ببینید و معلم ریاضی مورد نظرتان را انتخاب نمائید.

برای مشاهده لیست مدرسین تدریس فیزیک و حسابان و یا ریاضی مهندسی می توانید به ترتیب بر روی لینکهای تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی و ... کلیک نمائید.
با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت به جای آنکه در جستجوی بهترین قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی باشید، بهتر است در جستجوی بهترین مدرس خصوصی ریاضی باشید که احتمال نتیجه گرفتن شما در امتحان را افزایش داده و پول و زمان شما هدر نرود.
اگر می خواهید کلاسهای تدریس ریاضی را با قیمت بهتری هماهنگ کنید، کلاسها را در طول ترم هماهنگ کنید و به ایام امتحانات موکول ننمایید. علاوه بر بحث قیمت و هزنیه کلاسهای خصوصی ریاضی، برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به نسبت ایام امتحانات، نتیجه بهتری را برای شما در بر دارد و مطمئن تر هستید که نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. در ضمن در ایام امتحانات مدرسین درجه  یک وقتشان پر شده است و نمی توانید با آنها هماهنگ کنید و از آنها وقت بگیرید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل مختلفی از جمله سابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس ریاضی، شهر محل تدریس و ... بستگی دارد. ولی همانطور که گفته شد، اگر کمی هزینه بالاتری پرداخت کردید و در عوض با مدرس ریاضی بهتری کلاسهای را هماهنک کردید، در نهایت می توانید نتیجه بهتری بگیرید و نمره بالاتری کسب نمائید.
با توجه به مطالب گفته شده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی برای تقویت پایه ای ریاضی و فهمیدن کامل آن و برای 20 گرفتن در درس ریاضی می توان استفاده نمود.اگر قصد استفاده از جلسات خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر این درس مهم را دارید، بهتر است در طول ترم از این کلاسها استفاده نمائید. البته در ایام امتحانات هم برگزاری کلاسهای خصوصی ریاضی خوب است ولی نمی توانید کل درس را برای ایام امتحانات باقی بگذارید و نمره خیلی خوبی هم بگیرید. در طول ترم درس بخوانید و در کلاسها شرکت کنید و در ادامه در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید.

  • ۹۷/۰۲/۱۸
  • محمد محمدی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی