ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی با ثبت آگهی و تبلیغات تدریس توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی داشته باشید یک راهکار خوب برای جذب شاگرد، ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php و یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ است. سایتهایی که معرفی شد به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارند و درج اگهی در این سایتها بهینه است. در ایران مدرس تا سال 97 بیش از 18000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و سایت تدریس ریاضی هم تخصصی ترین سایت در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضیات است.

همین الان در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... را جستجو کنید. خواهید دید که سایتهای ایران مدرس و تدریس ریاضی در صفحه اول گوگل قرار دارند. در نتیجه اگر آگهی شما در این سایتها وجود داشته باشد و آن را ثبت کرده باشید توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده خواهد شد. برای کسب درامد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی به صورت نیمه وقت و یا پاره وقت، باید این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید. باید متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را خوب بنویسید. فرض کنید در یک روز 100 نفر آگهی تدریس شما را ببینند. اگر متن تبلیغ خوب نوشته نشده باشد و رزومه خوبی را ارائه نکرده باشید، این افراد تبلیغ شما را می بینند و بعد صفحه را می بندند. یعنی در این حالت از همان 100 نفر ممکن است یک تماس هم با شما گرفته نشود. در حالت دیگر، اگر متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را خوب نوشته باشید، سوابق تدریس و افتخارات و رتبه هایی که کسب نموده اید را گفته باشید و عکس شیک و رسمی هم ثبت نموده باشید، از 100 نفری که تبلیغ شما را می بینند ممکن است 10 یا حتی 20 نفر با شما تماس بگیرد.

نکته اصلی این است، با درج تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس مانند ایران مدرس و سایت تدریس ریاضی، شما دیده خواهید شد و متقاضیان تدریس خصوصی آگهی شما را می بینند. اما آیا متن آگهی خودتان را آنقدر خوب و پر و پیمان و قانع کننده نوشته اید که افراد متقاعد شوند که شما در کار خودتان یک حرفه ای هستید و می توانند به شما برای موفقیت در امتحان اعتماد کنند؟ این بخش از کار به عهده خودتان است. پس متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسدی و همواره آن را بهتر و بهتر کنید. مطالعه مقاله نکات مهم برای نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی موفق در این زمینه مفید و موثر است. در حال حاضر افراد برای دریافت خدمات گوناگون و از جمله تدریس خصوصی از اینترنت استفاده می کنند. با درج تبلیغات در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی می توانید به راحتی شاگرد جذب نمائید البته اگر موارد گفته شده را در نظر بگیرید. ثبت تبلیغ در ایران مدرس و تدریس ریاضی کاملا رایگان است ولی در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسب می توانید تبلیغ ویژه هم داشته باشید و مشخصات شما در جایگاه بالاتر و بهتری نمایش داده خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی