ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین راهکارها برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد درج تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com است. این سایتها به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند (البته سایت تدریس ریاضی فقط آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی را پذیرش می کند) و ثبت آگهی در آنها برای جذب شاگرد می تواند کاملا موثر باشد. البته اگر می خواهید آگهی تدریس خصوصی موفق و پربازده داشته باشید باید مواردی را در نظر بگیرید که تعدادی از آنها در این بخش ذکر می شود.

1-      عنوان آگهی را جذاب بنویسید. در سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایتهایی که ذکر شد آگهی های متعددی ثبت شده است. اگر، به عنوان مثال، در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت دارید و مدرس فیزیک هستید، متقاضیان کلاسهای خصوصی فیزیک که از طریق گوگل وارد ایران مدرس می شوند تبلیغ شما را در کنار آگهی های تدریس سایر مدرسین و اساتید می بینند. حال اگر عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید خوب مسلما بر روی آگهی شما کلیک می شود. اگر مدرس دیگری بهتر عنوان را انتخاب کرده باشد بر روی تبلیغ ایشان کلیک می شود. پس سعی کنید بهترین ویژگی های خودتان (مدرس دانشگاه، دبیر رسمی، رتبه برتر کنکور و یا هر مورد متمایز و خوب دیگری که دارید) را در عنوان آگهی ارائه کنید. 

20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده

2-      متن تبلیغ تدریس خصوصی را قانع کننده بنویسید. در مرحله بعد از درج عنوان آگهی جذاب فرض کنید حال متقاضی تدریس بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و وارد صفحه شما شد. آیا متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به گونه ای نوشته اید که منجر به تماس شود؟ باید متن تبلیغ را عالی بنویسید. در عنوان آگهی محدودیت کاراکتر دارید ولی در متن آگهی تدریس می توانید تا جایی که می خواهید بنویسید. بهترین سوابق کاری و رزومه خودتان و مهمترین افتخارات خودتان را در پاراگراف اول بنویسید. در ادامه به هر میزان کاملتر بنویسید بهتر است. می توانید از آگهی های ثبت شده در سایت ایران مدرس و خصوصا این آگهی تدریس خصوصی https://www.iranmodares.com/teaching/teaching-index.php?ID=1 ایده بگیرید. بر روی لینک بالا کلیک کنید تا یک آگهی تدریس که خوب نوشته شده است را ببینید. می توانید سایر آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس را ببینید و از آنها هم برای تبلیغ خودتان ایده بگیرید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

3-      یک عکس شیک و عالی ثبت کنید. در بسیاری از مواقع متقاضیان تدریس خصوصی وقتی در بین آگهی ها جستجو می کنند فقط عکسها را نگاه می کنند و اگر یک مدرس و معلم عکس شیک و جذابی را ثبت کرده باشد بر روی هامن عکس کلیک می نمایند. بهترین عکس خودتان که کاملا رسمی و برای آقایان با کت و شلوار و برای خانم ها با لباس رسمی است را ثبت نمائید. شاید باور نکنید ولی خیلی خیلی موثر است. عکس نامرتب و غیر رسمی به بازدهی آگهی شما آسیب می زند. حتی اگر عنوان آگهی و متن تبلیغ را خوب نوشته باشید ولی اگر عکس تبلیغ شما خوب نباشد شاگردی جذب نخواهید کرد. این نکته را جدی بگیرید.

4-      تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید. در سایتهای تبلیغاتی به صورت کلی ثبت آگهی رایگان است. در سایت ایران مدرس و تدریس ریاضی هم همینطور است. ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت هزینه مناسب ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و کاربران مثلا وقتی از طریق گوگل وارد این سایتها می شوند ابتدا آگهی های تدریس خصوصی ویژه را خواهند دید. البته ویژه کردن تبلیغ به تنهایی کافی نیست و باید موارد قبلی هم در نظر گرفته شود. چگونه بازدهی تبلیغات تدریس ریاضی را افزایش دهیم؟

5-      به آگهی خودتان لینک بدهید. از نظر گوگل هر لینکی که به آگهی و تبلیغ شما داده می شود مانند یک رای مثبت است. از شبکه های اجتماعی و فرومها و سایت و وبلاگ خودتان به تبلیغ خودتان در ایران مدرس یا سایت تدریس ریاضی لینک بدهید و اعتبار ان را افزایش دهید. به هر میزان آگهی تدریس خصوصی شما اعتبار بالاتری داشته باشد در نتایج جستجوی گوگل جایگاه بهتری پیدا کرده و بازدید بیشتری می گیرد. البته این کار کمی تخصصی است و توصیه می شود بیشتر بر روی 4 مورد قبلی متمرکز باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی