ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

قیمت تدریس خصوصی

در این بخش مطالبی در رابطه قیمت تدریس خصوصی دروس مختلف از جمله زبان انگلیسی به صورت ساعتی، هزینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی و دروس مختلف ارائه می گردد. اگر می خواهید در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی اطلاعات خوبی را بدست بیاورید در سایت ایران مدرس توضیحات بسیار خوبی در این زمینه ارائه شده است و مقالات بسیار کامل و جامعی ارائه شده است که عوامل مختلف موثر بر قیمت این کلاسها را مورد بررسی قرار داده است. در آخر همین مطلب مقالاتی که در این زمینه بسیار مفید هستند ارائه می گردد. از طرفی در سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین زیادی ثبت نام کرده اند (بیش از 18000 مدرس تا اردیبهشت 97) و علاوه بر اینکه می توانید از این سایت معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید (مشاهده لیست کامل اساتید) مدرسین در متن آگهی خودشان قیمتی که برای کلاسها در نظر دارند را هم اعلام نموده اند. در نتیجه می توانید از بین مدرسین مختلف کلاسهای خصوصی خودتان را با استادی برگزار کنید که هم رزومه خوبی را ارائه کرده است و هم قیمت مناسبی برای کلاسهای خودش در نظر دارد.

در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی دروس مختلف مطالعه مقالات زیر می تواند بسیار مفید و موثر باشد.


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی