ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

فکر می کنید آیا می توان از تدریس خصوصی درآمد بالای 10 میلیون در ماه کسب کرد؟ به نظر شما آیا چنین هدفی عملی است؟ مطمئن باشید همین الان مدرسینی هستند که این میزان درآمد را کسب می کنند و بعضی از مدرسین حتی خیلی بیشتر از این مقدار پول در می آورند. برای اینکه در این زمینه اطلاعات خوبی کسب کنید حتما مقاله درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی را بخوانید. با یک حساب و کتاب سر انگشتی می توان فهمید که آیا می توان این میزان درآمد را از تدریس خصوصی کسب کرد یا نه؟

فرض کنید که هزینه هر جلسه کلاس تدریس خصوصی را 70 هزار تومان در نظر بگیریم. 70 هزار تومان قیمت متوسطی برای کلاسهای خصوصی در سال 97 است. حال اگر به صورت متوسط 4 کلاس در روز داشته باشید (بعضی از مدرسین تدریس خصوصی شاید 6 یا 7 جلسه کلاس در روز هم برگزار نمایند) با این هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر گرفته اید ماهیانه حدودا 9 میلیون تومان ذرامد خواهید داشت. اگر تکان کوچکی به خودتان بدهید درامد بالاتری هم می توانید بدست آورید. یعنی مثلا کیفیت کلاسهای خودتان را افزایش دهید و یا بعضی از کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار کنید تا بتوانید قیمت بالاتری برای کلاسهای خودتان در نظر بگیرید. به این ترتیب بدست آوردن درآمد 10 میلیون تومان در ماه کاملا عملی است. به هر حال در مرحله اول باید بخواهید تا این اتفاق بیافتد و در مرحله بعد باید باور کنید امکان دارد.

همانطور که گفته شد همین الان هم مدرسینی هستند که درامد بیشتری حتی به نسبت 10 میلیون تومان در ماه کسب می کنند و حتی در بعضی مواقع ممکن است درامد بالاتری هم بدست آورند. در ایام امتحانات درآمد خیلی بیشتر هم خواهد شد. روشهای مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید. مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی در این زمینه کاملا مفید است. در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی مانند https://www.iranmodares.com/index.php و http://www.tadris-riazi.com/ و .... تبلیغ بدهید. با آموزشگاههای مختلف در تماس باشید و سایت و وبلاگ برای خودتان بزنید. کسب درآمد بالاتر از 10 میلیون هم از کار تدریس خصوصی کاملا ممکن است.


20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی