ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدید توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در زمینه چگونگی درج تبلیغات پربازدید تدریس خصوصی اطلاعات زیادی بدست آورید می توانید به صفحه تعرفه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه نمائید ( بر روی لینک https://www.iranmodares.com/common-index.php?p=1 کلیک کنید). در بخش تعرفه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس در رابطه با نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موفق و موثر توضیحات زیادی ارائه شده است. البته در این وب سایت می توانید به صورت رایگان هم تبلیغ تدریس خصوصی ثبت کنید ولی به هر حال اگر بخواهید آگهی ویژه یا نقره ای داشته باشید و تبلیغ شما در جایگاه بالاتری نمایش داده شود، در صفحه مذکور راهنمایی کافی وجود دارد. در ضمن، علاوه بر آن مقالاتی معرفی شده است که می تواند به شما در بهتر نتیجه گرفتن و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی کمک کند. به عنوان مثال پاراگراف زیر از صفحه معرفی شده ارائه شده است:

اگر می خواهید آگهی تدریس خصوصی شما موثر باشد مقاله نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موثر را بخوانید. البته باید برای نوشتن متن تبلیغ خودتان هم وقت بگذارید. مطالعه مقاله نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی در این زمینه بسیار مفید است. در ایران مدرس مشخصات شما در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار خواهد گرفت ولی اینکه این بازدیدها تبدیل به تماس شود به خودتان بستگی دارد و باید به اندازه کافی برای نوشتن متن آگهی خودتان وقت بگذارید تا کاربری که آن را می بیند متقاعد شود با شما تماس بگیرد. در این وب سایت شماره تماس اساتید به صورت مستقیم و بدون واسطه نمایش داده می شود و می توانید خودتان با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید و به راحتی شاگرد جذب کنید.

علاوه بر توضیحات ارائه شده، برای اینکه بتوانید با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی شاگردهای زیادی را جذب کنید، می توانید از نحوه نوشتن تبلیغات سایر اساتید هم ایده بگیرید. به بخش تدریس خصوصی سایت ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php مراجعه نمائید و آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده توسط خود اساتید را ببینید. خصوصا اساتیدی که به صورت جدی تر در این زمینه فعالیت دارند و به صورت نقره ای و یا ویژه تبلیغ ثبت نموده اند، می تواند بسیار راهنمایی خوبی برای شما باشد. عنوان تبلیغ در افزایش بازدید آن بسیار موثر است. وقتی عنوان را جذاب و خوب می نویسید، از بین مدرسین مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک شده و در نتیجه مشخصات شما بازدید بیشتری می گیرد و امکان جذب شاگرد توسط شما بیشتر خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی