ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش تعدادی از اساتید دانشگاهی و مدرسین فیزیک متوسطه و دانشگاه در دانشگاههای مختلف کشور معرفی می گردد. در ادامه نحوه ارتباط با مدرسین و اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک هم ذکر می شود. برای اینکه لیست اساتید فیزیک دانشگاه اصفهان را مشاهده کنید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://sci.ui.ac.ir/Default_.aspx?code=18&lang=1&sub=7&Page_=AdvEForm&tempname=sciences&pageId=2011&pri=17145_2_1&pub=1_0__4_18__6_22__28_2_6__22_10_37

گروه فیزیک دانشگاه اصفهان با تاسیس دانشکده علوم در سال ۱۳۴۳ اقدام به پذیرش دانشجو کرد و نخستین گروه دانشجویان خود را در سال ۱۳۴۷ فارغ التحصیل نمود. از آن سال به بعد هر ساله فارغ التحصیلانی تحویل جامعه داده است که هر کدام به نوبه خود مصدر کارهای فنی وآموزشی شده اند و عده ای نیز با تحصیل در مقاطع بالاتر به عضویت هیئت های علمی دانشگاههای کشور درآمده اند، گروه فیزیک پذیرش دانشجو در نخستین دوره کارشناسی ارشد را پیش ازانقلاب برنامه ریزی کرد و پیش از انقلاب فرهنگی اقدام به پذیرش دانشجو به طور غیر متمرکز نمود این دانشجویان پس از تعطیلی دانشگاهها ادامه تحصیل دادند و در سال ۶۷ فارغ التحصیل شدند گروه فیزیک بعد ازآن نیز به طور غیر متمرکز و سپس به طور متمرکز دانشجوی کارشناسی ارشد گرفته و فارغ التحصیلان پر توانی تحویل جامعه و دانشگاههای کشور داده است. برای مشاهده دانشکده فیزیک دانشگاه شریف هم بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

http://ocw.sharif.edu/fa/channel/id/5

این وبگاه توسط مرکز آموزشهای الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف جهت ارایه فیلم‌های آموزشی کلاسهای درس این دانشگاه و با شعار دسترسی هر فرد از هر جا به محتوای آموزشی کلاسهای درس دانشگاه صنعتی شریف راه ‌اندازی شده است. این فیلم‌ها توسط گروه‌های مختلف در طی سالهای اخیر ضبط و به طرق مختلف منتشر شده است.

برای مشاهده اعضای هیات علمی گروه فیزیک دانشکده علوم دانشگاه ارومیه هم بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

http://olum.urmia.ac.ir/?q=-physicsfacultymembers

گروه فیزیک در سال 1356 به همت و تلاش آقای دکتر محمد رضا بهفروز در دانشکده علوم تاسیس گردید و سپس دیگر همکاران به گروه پیوستند و این گروه کار خود را در رشته فیزیک­کاربردی آغاز نمود. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شورای گروه فیزیک تشکیل و در ایام انقلاب فرهنگی آزمایشگاهای کارشناسی نظیر فیزیک پایه 1و 2و 3 ،اپتیک، فیزیک جدید، فیزیک هسته ای، الکترونیک، و کارگاه فیزیک تاسیس گردید، و تعدادی از مربیان گروه جهت تحصیل در مقطع دکتری، عازم ادامه تحصیل شدند که پس از بازگشت، دیگر گرایشهای گروه نظیر، هسته ای، حالت جامد، اتمی- مولکولی تاسیس و پذیرش دانشجو نمودند و در سال 1371 مقطع کارشناسی ارشد در گرایشهای مختلف در این گروه تاسیس گردید.

در نهایت برای مشاهده دانشکده فیزیک دانشگاه تبریز و هیات علمی آن بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

http://physics.tabrizu.ac.ir/fa

دانشکده فیزیک علاوه بر پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (در همه گرایشها) در گرایشهای اطلاعات کوانتومی ، فیزیک نظری ،لیزر ،پلاسما ،حالت جامد و اختر فیزیک نیز در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد

برای مشاهده معلمان فعال در زمینه آموزش خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک نمائید.

  • ۹۷/۰۳/۰۵
  • محمد محمدی

تدریس خصوصی فیزیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی