ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آگهی تدریس خصوصی در اینترنت بهترین راهکار برای جذب شاگرد است. در این روش شما تبلیغ خودتان را در سایتهای ویژه تدریس خصوصی مانند ایران مدرس ثبت می کنید و می توانید با متقاضیان تدریس نه تنها در شهر محل سکونت خودتان بلکه در کل کشور ارتباط داشته باشید. آگهی تدریس خصوصی در اینترنت به نسبت روش های دیگر مزیتهای بسیار زیادی برای جذب شاگرد دارد. همانگونه که گفته شد اولین مزیت این روش آن است که از کل کشور می توانید جذب شاگرد داشته باشید. در سایت ایران مدرس به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین سایت تدریس ایران تا اردیبهشت 97 بیش از 18000 معلم ثبت نام کرده اند و آگهی تدریس خودشان را ثبت نموده اند. شما نیز اگر تمایل دارید می توانید در این سایت تبلیغ خودتان را درج کنید و با متقاضیان تدریس ارتباط داشته باشید. علاوه بر آن در ایران مدرس مقالات بسیار خوبی در زمینه نحوه درج آگهی موفق درج شده است. مقالات ایران مدرس در این زمینه در نتایج جستجوی گوگل در جایگاههای اول قرار دارند. به عنوان مثال این مقاله در زمینه نحوه درج آگهی موثر برای جذب شاگرد کاملا مفید است.

بارها و بارها در سایت ایران مدرس ذکر شده است که یکی از پارامترهای مهم در زمینه موفقیت در پیدا کردن شاگرد با استفاده از تبلیغاتی اینترنتی این است که متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. بعد از ثبت تبلیغ خودتان نگاهی به آن بیندازید. آیا آگهی شما خوب و قانع کننده نوشته شده است؟ اگر والدین دانش آموزان و دانشجویان تبلیغ شما را ببینند و با آگهی دیگر مدرسین مقایسه کنند متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند؟ سوابق تدریس، رزومه کاری، افتخارات و .... خودتان را کامل بنویسید. اگر حال نوشتن یک متن آگهی کامل و خوب را ندارید و این روش را جدی نمی گیرید برای شما بازدهی نخواهد داشت. مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس در این زمینه کاملا مفید است. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید سایت تدریس ریاضی هم گزینه خوبی برای درج آگهی شما است. برای اینکه با استفاده از آگهی و تبلیغات اینترنتی بتوانید شاگرد جذب کنید و درآمد بدست آورید موارد زیر می تواند موثر باشد:

1- در سایتهای خوب، معتبر و پربازدید تدریس خصوصی مانند ایران مدرس و یا سایت http://www.tadris-riazi.com/ تبلیغ بدهید. ثبت آگهی تدریس در سایتهای کم بازدید نتیجه ای ندارد.

2- روی آگهی خودتان کار کنید. به هر میزان متن تبلیغ شما خوب نوشته شود بهتر است و بازدهی آن بیشتر خواهد بود. رزومه بسیار کاملی ارائه دهید و متن تبلیغ را متقاعد کننده بنویسید.

3- اگر تمایل دارید آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و بیشتر دیده شود. برای مشاهده آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده مدرسین و اساتید ایران مدرس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی