ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی دروس مختلف در سال 97 توضیحاتی ارائه می گردد. به هر حال قیمت و هزینه کلاس های خصوصی دروس مختلف ممکن است با هم متفاوت باشد. دروسی که اساتید و مدرسین زیادی می توانند آن دروس را تدریس کنند و یا حساسیت آن درس ها کمتر است هزینه و قیمت پایینتری دارند. دروس کنکوری و یا کلاس های خصوصی تضمینی با قیمت بالاتری درس داده می شوند. بنابراین هم به درس بستگی دارد و هم به میزان حساسیت کلاس و همچنین به بسیاری از پارامترهای دیگر که در ادامه توضیح داده می شود. یک راهکار خوب برای اطلاع از قیمت کلاس های خصوصی به صورت زیر است:

1- به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس به آدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php مراجعه نمائید. در این وب سایت مدرسین و اساتید زیادی ثبت نام  کرده اند.

2- با کلیک بر روی لینک ارائه شده در بالا صفحه مدرسین را مشاهده خواهید کرد. در صفحه باز شده می توانید اسم درس مورد نظر خودتان را جستجو کنید تا لیست مدرسین آن درس نمایش داده شود.

3- بر روی اسم هر کدام از اساتید که کلیک کنید علاوه بر سوابق تدریس و رزومه کاری هر استاد می توانید قیمت و هزینه درخواستی ایشان را هم ببینید و به این ترتیب از قیمت کلاس های اطلاع پیدا کنید.

همانطور که گفته شد قیمت تدریس خصوصی دروس مختلف در سال 97 با هم متفاوت است و علاوه بر آن به عوامل دیگری هم بستگی دارد. به عنوان مثال در این مقاله در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی ریاضی و در مقاله قیمت تدریس خصوصی شیمی ساعتی در رابطه با قیمت کلاس های خصوصی شیمی توضیحاتی ارائه شده است. یا اگر می خواهید در زمینه هزینه تدریس زیست اطلاعات خوبی بدست آورید مقاله نرخ، هزینه و قیمت تدریس خصوصی زیست شناسی را بخوانید و بهترین مقاله در زمینه نرخ کلاس های خصوصی زبان هم مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی است. با مطالعه مقالات معرفی شده می توانید اطلاعات خوبی در زمینه قیمت کلاس های خصوصی در سال 97 بدست آورید و علاوه بر آن در سایت ایران مدرس می توانید لیست مدرسین را هم ببینید و از هزینه ای که هر استاد برای کلاس های خصوصی خودش در نظر گرفته است اطلاع پیدا کنید.

نرخ کلاس های خصوصی به عوامل مختلف از جمله اینکه ایا کلاس تضمینی است یا خیر بستگی دارد. کلاس های تضمینی هزینه بالاتری دارد. در ضمن اگر تعداد جلسات بیشتری لازم باشد استاد تدریس خصوصی به شما تخحفیف خواهد داد. اگر می خواهید کلاس های تدریس خصوصی را با قیمت بهتر و ارزانتری هماهنگ کنید مطالعه مقاله نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان را از دست ندهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی