ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و کسب درآمد بالا در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. ممکن است سوال اساسی شما این باشد که اصلا چگونه شاگرد پیدا کنید. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. اولین روشی که همه ی مدرسین امتحان می کنند این است که با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی تماس می گیرند. برای شروع کار خوب است ولی به هر حال بهترین روش نیست. در ابتدای کار برای اینکه کمی تجربه اندوخته کنید خوب است و ممکن است بعضی از آموزشگاهها هم شاگردهای خوبی با قیمت خوب به شما معرفی نمایند. شاید در حال حاضر بهترین روش برای جذب شاگرد و شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری این باشد که به صورت قوی در اینترنت حضور داشته باشید. می توانید از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام استفاده نمائید (مشاهده اینستاگرام ایران مدرس). برای خودتان وبلاگ یا سایتی داشته باشید. در سایتهای تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php و سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه درج کنید. به هر حال از انواع روش های جذب شاگرد استفاده نمائید و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت خودتان را شروع کنید. مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم هم برای شروع فعالیت در زمینه تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری مفید است.

آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی معمولا مدرسین مورد اعتماد و قدیمی خودشان را هم دارند و به همین دلیل ممکن است خیلی دیر به شما شاگرد معرفی شود و در بسیاری از مواقع حتی شاگردی هم معرفی نگردد. از طرفی ریاضی هم درسی است که اکثر افراد تدریس می کنند و متقاضی برای تدریس آن بالا است. بنابراین حقیقتی که وجود دارد این است که جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها کمی سخت است مگر اینکه در ایام امتحانات که وقت مدرسین خودشان تکمیل شد و نتوانستند شاگرد دیگری را قبول کنند به شما شاگردی معرفی شود. به هر حال این روش را امتحان کنید و ممکن است به شما شاگرد هم معرفی شود.

استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام هم بسیار مفید است. بسیاری از مدرسین فالورهای زیادی دارند و از همین طریق شاگرد جذب می کنند. راهکار دیگر این است که برای خودتان سایت و وبلاگی بزنید. می توانید در زمینه آموزش ریاضی تولید محتوا کنید و در کنار ان برای خدمات تدریس خصوصی تبلیغ نمائید. خلاصه اینکه روشهای مختلفی را امتحان کنید. می توانید در سایتهای معرفی شده در بالا تبلیغ خودتان را با پرداخت هزینه ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید تا بیشتر دیده شود. تبلیغات در اینترنت کاملا گسترده است و در کل کشور دیده خواهد شد. استفاده از این امکان بسیار عالی برای جذب شاگرد را از دست ندهید. مطالعه مقالات زیر هم می تواند به شروع موفق فعالیت شما در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کمک کند.


تدریس خصوصی ریاضی و 10 راهکار برای کسب درآمد بالاتر از آن

درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی

پارامترهای مهم و کلیدی برای موفقیت در تدریس ریاضی و کسب درآمد بالا

اگر می خواهید کار تدریس ریاضی را شروع کنید در مرحله اول باید انتخاب کنید چه درسی را می خواهید تدریس نمائید. به عبارت دیگر از زیر مجموعه دروس ریاضی کدامیک را می خواهید تدریس کنید و یا حداقل با کدام درس شروع نمائید. تعدادی از مدرسین ریاضی کنکور را تدریس می کنند (که کاملا پردرآمد است ولی والدین خیلی سخت اعتماد می کنند و باید خیلی رزومه قوی ای داشته باشید تا بتوانید در این زمینه فعالیت کنید) برخی دیگر ریاضی ابتدایی، تعدادی دیگر ریاضی ششم، هفتم یا هشتم ونهم، تعدادی دیگر در زمینه ریاضیات دانشگاهی، ریاضی مهندسی، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، هندسه، جبر، گسسته و .... فعالیت دارند. شما با توجه به توانایی هایی که دارید و با توجه به علاقه خودتان می توانید یکی یا چند مورد از موارد گفته شده را تدریس کنید. البته این برای شروع کار است در ادامه می توانید کار خودتان را گسترش دهید. بهتر است در ابتدای کار دروسی را انتخاب نمائید که به آنها علاقه دارید و کاملا بر آن مسلط می باشید.
درامد شما از کار تدریس ریاضی در ابتدای کار ممکن است خیلی زیاد نباشد. ممکن است تعداد شاگردهای کمی داشته باشید و قیمت کلاسها هم خیلی بالا نباشد. ایرادی ندارد ادامه دهید و به تدریج شرایط کاری خودتان را بهتر کنید. اگر این ترم یکی دو شاگرد بیشتر هم نداشته باشید سعی کنید به بهترین شکل ممکن این دو مورد را به نتیجه برسانید. ترم بعد این دو شاگرد هم دوباره مراجعه می کنند و شاگردهای دیگری هم جذب می کنید و در نتیجه تعداد شاگردهای شما به تدریج بیشتر و بیشتر خواهد شد.
درآمد تدریس خصوصی ریاضی چقدر می تواند باشد؟ درآمد تدریس خصوصی ریاضی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، مدرسینی که در شهرهای بزرگ مانند تهران و تبریز و مشهد و .... فعالیت دارند به احتمال زیاد درآمد بیشتری از تدریس ریاضی کسب می کنند. البته استثناهایی هم وجود دارد. به هر حال در شهرهای بزرگ متقاضی برای تدریس خصوصی و کلاسهای خصوصی ریاضی و سایر دروس بیشتر است و به صورت کلی اوضاع مالی مردم هم بهتر می باشد. در نتیجه مدرسین ریاضی در شهرهای بزرگ هم می توانند تعداد جلسات بیشتری داشته باشند و هم اینکه برای هر جلسه مبلغ بالاتری را دریافت کنند. درآمد تدریس خصوصی ریاضی به درسی که تدریس می شود هم بستگی دارد. واضح است که برای تدریس ریاضی مهندسی به نسبت تدریس خصوصی ریاضی نهم باید هزینه بیشتری پرداخت کرد و در نتیجه مدرسینی که در زمین تدریس ریاضی دانشگاهی و تدریس ریاضی مهندسی فعالیت دارند درامد بیشتری هم کسب می کنند. به احتمال زیاد، مدرسین و اساتیدی که در زمینه آموزش ریاضی کنکور فعالیت دارند بیشترین درآمد را کسب می کنند. البته فعالیت در زمینه آموزش ریاضی کنکور راحت نیست. باید در مرحله اول واقعا خودتان آنقدر در این زمینه خوب کار کرده باشید و تست های مختلف و نکات کنکوری و ... را بررسی کرده باشید که با اطمینان و با یک برنامه ریزی منسجم بتوانید شاگرد یا شاگردهایتان را به نتیجه برسانید. فعالیت در زمینه تدریس ریاضی کنکور مستلزم آن است که بتوانید اطمینان والدین دانش اموزان را جلب کنید و در نتیجه جذب شاگرد در این زمینه کمی سخت تر است. 
آیا در شهرهای کوچک هم می توان از تدریس ریاضی درامد کسب کرد؟ اضح است که در شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، رشت و .... تقاضا برای تدریس خصوصی به صورت کلی و تقاضا برای تدریس خصوصی درس ریاضی بالاتر است. در شهرهای بزرگتر جمعیت بیشتری زندگی می کنند و در ضمن دانشگاههای بیشتر و بزرگتری هم وجود دارند و در نتیجه تعداد دانش آموزان و دانشجویان متقاضی کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم بیشتر است. با توجه به مطالب گفته شده در شهرهای بزرگتر متقاضی تدریس ریاضی بیشتر است و البته در این شهرها تعداد مدرسین بیشتری هم در زمینه آموزش این درس فعالیت دارند. بنابراین نباید خیلی نگران این قضیه باشید چرا که در شهرهای کوچکتر با وجود اینکه تعداد شاگردهای کمتری حضور دارند ولی به هر حال تعداد مدرسین ریاضی هم کمتر است. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که در حال حاضر با در دسترس بودن اینترنت برای همه ی افراد جامعه شما می توانید حتی از سایر شهرهای کشور شاگرد جذب کنید و در زمینه تدریس خصوصی آنلاین ریاضی فعالیت داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی