ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

با درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php به عنوان بزرگترین سایت اموزش و تبلیغات تدریس خصوصی ایران می توانید در جذب شاگرد موفق باشید و از کار تدریسی خصوصی درامد خوبی کسب کنید. البته ادعا نمی شود که اگر در ایران مدرس تبلیغ بدهید حتما تماس های شما از همان روز اول شروع می شود. در ایران مدرس آگهی شما نمایش داده شده و توسط متقاضیان تدریس خصوصی دیده می شود. اینکه این بازدیدها به تماس تبدیل شود و مثلا از هر 10 بازدیدی که از تبلیغ شما به عمل می آید چند بازدید به تماس تبدیل گردد به خودتان و به نحوه نوشتن آگهی تدریس شما بستگی دارد. در مقاله عالی نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است.

سایت ایران مدرس بزرگترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است و ثبت آگهی تدریس خصوصی در ان می تواند بسیار موثر باشد. البته همانطور که گفته شد شرط دارد. این روش برای جذب شاگرد باید جدی گرفته شود. در مرحله اول دروسی را تدریس کنید که متقاضیان زیادی برای آن وجود داشته باشد. ریاضی، فیزیک، زبان، شیمی، انواع نرم افزار، دروس دانشگاهی و ... موارد خوبی هستند. اگر برای دروسی تبلیغ کنید که افراد زیادی نمی خواهند برای آن کلاس داشته باشند در نهایت موفق نخواهید شد. در مرحله بعد سعی کنید برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید. اگر آگهی شما خوب نوشته نشده باشد و نشان ندهد که شما در کار خودتان حرفه ای هستید در نهایت با وجود اینکه تبلیغ شما دیده می شود ولی کسی برای کلاس با شما تماس نمی گیرد. پس این مورد را هم در نظر داشته باشید. در متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان هر موردی که باعث افزایش اعتماد و اطمینان شاگردها و والدین آنها به شما می شود را ذکر نمائید. در ایران مدرس می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه هم ثبت کنید تا هم بازدید صفحه آگهی شما بیشتر شود و هم بیشتر شناخته شوید و احتمال جذب شاگرد شما افزایش یابد. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه مفید و موثر است.

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغ ویژه داشته باشید تا بازدهی آن بیشتر شود و صفحه شما بالاتر نمایش داده شود. با کلیک بر روی لینک تعرفه آگهی تدریس خصوصی در زمینه هزینه و قیمت تبلیغات ویژه می توانید اطلاعات خوبی بدست آورید. یکی از بهترین راهکارها برای جذب موفقیت آمیز شاگرد خصوصی درج تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند ایران مدرس است. البته روشهای دیگری هم برای جذب شاگرد وجود دارد که در مقالات زیر توضیح داده شده است.

چگونه شاگردهای خصوصی بیشتری را جذب کنیم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی