ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش بهترین سایت های آگهی تدریس خصوصی معرفی می گردد. بهترین سایت های آگهی تدریس خصوصی سایت هایی هستند که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند. در بین سایت های عمومی آگهی اینترنتی هم می توانید موارد مناسبی پیدا کنید خصوصا اینکه درج تبلیغ در بسیاری از این سایت های رایگان است و چیزی از دست نمی دهید. به عنوان مثال سایت سودایران که یک سایت عمومی تبلیغات رایگان اینترنتی است یک بخش تخصصی برای تبلیغات تدریس خصوصی http://teaching.soodiran.com/ دارد که می توانید آگهی خودتان را در ان درج کنید. یا مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس برق و مهندسی برق و یا نرم افزارهای برق فعالیت دارید در سایت ایستگاه برق در این لینک یک بخش تخصصی برای تبلیغات تدریس خصوصی برق وجود دارد. خلاصه اینکه در سایت های مختلف می توانید حضور داشته باشید و تبلیغات خودتان را درج کنید. اما توجه کنید که اولا آگهی کپی نکنید. در هر سایت تبلیغات خودش را قرار دهید و در ضمن برای نوشتن متن آگهی های تدریس خودتان وقت بگذارید و این روش را برای جذب شاگرد جدی بگیرید. با یکی دو خط نوشتن متن آگهی تدریس کسی با شما برای کلاس تماس نمی گیرد. عنوان و متن اگهی شما نشان می دهد که چقدر در کار خودتان جدی هستید و به هر میزان رزومه بهتری ارائه دهید احتمال تماس شما بیشتر خواهد شد. همانطور که گفته شد در هر سایت هم تبلیغات جداگانه ای بنویسید و کپی کاری نکنید تا متن تبلیغات شما از نظر گوگل تکراری نباشد. مطالعه مقاله نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی در این زمینه کاملا مفید است.

علاوه بر سایت های معرفی شده سایت های عالی دیگری هم برای درج تبلیغات تدریس خصوصی وجود دارد. به هر میزان در سایت های بیشتری تبلیغ بدهید و حضور شما در اینترنت پر رنگتر و گسترده تر باشد بهتر نتیجه می گیرد. سایت ایران کنکور  برای درج آگهی و تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور، فیزیک و زیست و شیمی کنکور و آموزش دروس کنکوری به صورت کلی سایت بسیار خوبی است. در این سایت می توانید در زمینه خرید و فروش جزوه و کتاب های کنکوری، مشاوره و برنامه ریزی کنکور و ... هم تبلیغ بدهید. سایت ایران کنکور در این زمینه سایت بسیار خوبی است. ثبت تبلیغ در این سایت مانند سایت های معرفی شده دیگر رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسب می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بالاتر نمایش داده شود. اگر ریاضی درس می دهید هم به هیچ عنوان ثبت آگهی در بهترین سایت تبلیغات تدریس ریاضی ایران که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد (سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com) را از دست ندهید. عبارت هایی مانند تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی، قیمت تدریس ریاضی و .... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت تدریس ریاضی در نتایج ان در صفحه اول قرار دارد. بنابراین اگر در این سایت آگهی داشته باشید متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی تبلیغ شما را پیدا خواهند کرد. البته باز هم تاکید می شود که متن تبلیغ خودتان را باید خوب بنویسید تا بازدیدهایی که از آگهی شما به عمل می آید تبدیل به تماس و در نهایت جذب شاگرد شود.

علاوه بر سایت های معرفی شده برای درج تبلیغات تدریس خصوصی سایت دیگری که شاید بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی ایران هم باشد سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php است. ایران مدرس تا اردیبهشت 97 بیش از 18000 مدرس ثبت نامی دارد و در آن بیش از 10000 جزوه آموزشی، مقاله، نمونه سوال امتحانی، تست کنکور و .... ثبت شده است. درج تبلیغ در ایران مدرس هم رایگان است ولی در صورتیکه تبلیغ ویژه داشته باشید مشخصات شما علاوه بر اینکه در صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی این سایت https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php در جایگاه بالاتری نمایش داده می شود، در کنار مطالب آموزش و جزوات و سوال های امتحانی هم به تناسب دروسی که درس می دهید مشخصات شما نمایش داده خواهد شد. باز هم با وجود موثر بودن ایران مدرس برای جذب شاگرد خوب نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی شما لازم است.

در این بخش تعدادی از بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی معرفی شد. با وقت گذاشتن برای خوب نوشتن متن اگهی تدریس خصوصی و با ثبت آگهی ویژه در صورت تمایل می توانید احتمال جذب شاگرد خودتان را افزایش دهید. برای مشاهده شرایط و نحوه ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس بر روی این لینک کلیک کنید.

10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی