ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه بتوانید شاگرد جذب کنید و درامد خوبی از تدریس خصوصی بدست آورید باید روش های مختلفی را امتحان کنید. با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس بگیرید و تقاضای شاگرد کنید. مثل همین وبلاگ برای خودتان وبلاگی بزنید و برای تدریس خصوصی تبلیغ کنید. اگر می خواهید کمی سطح بالاتر کار کنید سایت داشته باشید. در سایتهایی مانند www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و .... تبلیغ بدهید. در اینستاگرام فعال باشید. مثلا اگر زبان درس می دهید در این زمینه فیلم و جزوه در اینستاگرام بذارید و فالور جمع کنید و شاگرد جذب نمائید. تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید. از تبلیغات اینترنتی در سایتهایی مانند www.sooidran.com برای جذب شاگرد استفاده کنید. در نهایت مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه مفید و موثر است.


چگونگی جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس

تبلیغات تدریس خصوصی موثر برای جذب شاگرد بیشتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی