ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای اینکه بتوانید فیزیک را به صورت مفهومی یاد بگیرید باید در طول ترم درس را بخوانید و در کلاس های فیزیک حاضر باشید. در کلاس در ردیف های جلو بنشینید و خوب گوش دهید. افرادی که فیزیک و یا سایر دروس را در کلاس یاد می گیرند همیشه جلوتر هستند. حداکثر استفاده را از کلاس ها داشته باشید. به هر حال اگر در کلاس 50 درصد مطالب فیزیک را متوجه شوید باز هم جلو هستید. در کلاس جزوه بنویسید. وقتی جزوه می نویسید حواستان جمع تر است و با نوشتن مطالب فیزیک یا هر درس دیگری را بهتر یاد می گیرید. سوال بپرسید و به سوال های دیگران هم دقت کنید. در همین سوال و جواب ها بسیاری از نکات را یاد خواهید گرفت. در کلاس فعال باشید و بعد از کلاس هم درس را مرور کنید. تا درس را متوجه نشده اید از کنار آن عبور نکنید. در صورت لزوم از معلم های خصوصی فیزیک هم کمک بگیرید. به هر حال فیزیک را باید خوب فهمید تا در امتحان موفق شد. فیزیک برای شبیه سازی پدیده های واقعی است و یک درس انتزاعی و تئوری نیست. اگر بتوانید مطالب را خوب درک کنید و بفهمید در امتحان و کنکور هم موفق تر خواهید بود. در سایت ایران مدرس که بزرگترین سایت تدریس خصوصی و آموزش ایران است مقالات بسیار خوبی در زمینه نحوه یادگیری مفهومی فیزیک ارائه شده است که تعدادی از آنها را در ادامه می توانید مشاهده کنید.


تدریس خصوصی فیزیک راهکاری برای یادگیری عمقی و مفهومی

چگونه ریاضی و فیزیک را بهتر یاد بگیریم؟

چگونه فیزیک را بخوانیم و یاد بگیریم

راهکارهای عالی برای یادگیری مفهومی و عمقی درس فیزیک

نحوه یادگیری بهتر و مفهومی تر درس فیزیک

یادگیری مفهومی فیزیک با کلاس های تدریس خصوصی هم ممکن است. به عبارت دیگر یکی از راهکارهای موجود برای فهمیدن بهتر درس فیزیک استفاده از کلاس های خصوصی است (مشاهده مدرسین خصوصی فیزیک). برای آموزش مفهومی و پایه ای درس فیزیک باید در کلاس های اصلی خودتان حضور مرتب و فعال داشته باشید و هر جا لازم شد از کلاس های خصوصی هم استفاده نمائید.
کتاب درسی فیزیک را خوب بخوانید. خیلی به کتاب های کمک اموزشی تکیه نداشته باشید. در همان کتاب خودتان مطالب به صورت کامل گفته شده است. تمرینات و مثال های حل شده آن را یک بار دیگر خودتان یک بار دیگر حل کنید و در ادامه با روشی که گفته شد سراغ حل کردن تمرینات حل نشده بروید. مطالعه مقالات زیر هم برای یادگیری بهتر، مفهومی تر و عمقی تر فیزیک مفید است.
در طول ترم برای خواندن درس فیزیک وقت بگذارید: فیزیک درسی نیست که شب امتحان بتوانید آن را بخوانید و خوب یاد بگیرید. اگر مطالب را برای ایام امتحانات باقی بگذارید شاید بتوانید درس را تمام کنید ولی وارد کردن حجم زیادی از اطلاعات در زمان کوتاه به ذهن خودتان شاید اصلا منجر به این شود که مطالب را با هم دیگر اشتباه بگیرید و قاطی کنید. فیزیک باید سر وقت خوانده شود و برای جا افتادن مطالب تمرین حل کنید. در طول ترم این درس را بخوانید.
منبع: ایران مدرس
  • ۹۷/۰۳/۲۱
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی