ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید از تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب کنید ادامه این مطلب را بخوانید. میزان درآمد کار تدریس خصوصی کاملا به خودتان بستگی دارد. در مرحله اول به اینکه فکر می کنید در نهایت می توان چه درآمدی کسب کرد و چه درآمدی از این کار برایتان باورپذیر است بستگی دارد. ممکن است فکر کنید حداکثر ماهی یک میلیون تومان یا مثلا 3 میلیون تومان می توان از آن بدست آورد. البته مدرسینی که به قول معروف حالت برند دارند و شناخته شده هستند شاید در یک روز 1 میلیون تومان یا 3 میلیون تومان درآمد را داشته باشند. خلاصه اینکه در مرحله اول به باورهای خود شما بستگی دارد. در مرحله بعد به دروسی که تدریس می کنید هم وابسته است. به عنوان مثال تدریس خصوصی کنکور درآمد بالاتری به نسبت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی می تواند داشته باشد. در نهایت به موفقیت شما در جذب شاگرد هم وابسته است. ممکن است شما در یک ماه به صورت متوسط روزانه 3 کلاس داشته باشید و مدرس دیگری 5 کلاس داشته باشد. باید برای موفقیت در این کار به صورت مداوم به فکر این باشید که کیفیت خدمات خودتان را افزایش دهید و بهتر و بهتر تدریس کنید. به هر میزان شاگردهای شما بهتر نتیجه بگیرند و شما بتوانید آنها را برای رسیدن به موفقیت تحصیلی بهتر هدایت کنید، در نهایت تعداد بیشتری از انها ترم های بعد هم برای دروس دیگر خودشان پیش شما بر می گردند و در نتیجه تعداد شاگردهای شما به سرعت افزایش پیدا می کند. برای کسب موفقیت های بیشتر در این زمینه مطالعه مقاله 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا کاملا مفید است. موفق شدن در کار تدریس خصوصی سخت نیست اگر مواردی که گفته شد را در نظر داشته باشید و به کار خودتان متعهد بوده و تلاش کنید شاگردهایتان بهترین نتیجه ممکن را بگیرند.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


برای کسب بالاترین درآمد از تدریس خصوصی باید بر دروسی که درس می دهید به صورت کامل مسلط باشید. در کلاس های تدریس خصوصی شاگردها و والدین آنها با کسی تعارف ندارند. اگر حتی پاسخ یک سوال را بلد نباشید ممکن است کلاس ها را با شما ادامه ندهند. بنابراین باید 100 درصد مسلط باشید. اگر عالی کار کنید حتی می توانید درآمد بالای 10 میلیون تومان و بیشتر هم داشته باشید. باید در کلاس های خصوصی (خصوصا در یک دو جلسه اول) بسیار عالی عمل کنید. نکته مهم این است که باید از شاگردهایتان چند بار حین تدریس سوال بپرسید که از روند راضی است یا نه. چون ممکن است مطالبی که ارائه می کنید با خواسته ایشان مطابقت نداشته باشد. چنین حالتی هم می تواند منجر به از دست رفتن شاگرد شود. خلاصه اینکه در این کلاس ها باید تند و تیز و هوشیار باشید و عملکرد شما هوشمندانه باشد. در عین حال باید از قبل آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کرده باشید یعنی با تسلط کامل در کلاس حاضر شوید. برای خوب پول درآوردن از تدریس خصوصی باید پشتیبان و حامی شاگردهای خودتان باشید و متعهد شوید شاگردهایتان را به موفقیت برسانید. به هر حال اگر شاگردهای شما خوب نتیجه بگیرند ترم های بعد هم پیش شما برمی گردند و از تعداد شاگردهایی هم که به شما از طریق همین شاگردهایتان معرفی می شود تعجب خواهید کرد. یک مرحله مهم و حیاتی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی جذب شاگرد است که در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی در این زمینه خوب توضیح داده شده است.

اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی موفق تر باشید موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- دروسی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی انتخاب کنید که هم خودتان به تدریس آنها علاقه مند باشید و هم متقاضیان زیادی برای آموزش آن دروس وجود داشته باشد.

2- بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید تا هم در کلاسهای خصوصی فن بیان خوبی داشته باشید و هم شاگردهای خودتان را حفظ نمائید.

3- برای دروس تدریسی خودتان خلاصه جزواتی تهیه کنید و به شاگردهایتان بدهید و در همین سایت (ایران مدرس) هم به اسم خودتان درج کنید تا بازدید آگهی شما و در نتیجه جذب شاگرد شما بیشتر شود.

4- به صورت مداوم برای تسلط بیشتر بر دروس تدریسی خودتان مطالعه کنید و در یک حالت ثابت متوقف نشوید. سعی کنید همواره در حال پیشرفت باشید و روشهای تدریس موثر را آموزش ببینید.


جذب تعداد بالای شاگرد خصوصی: برای موفقیت در کار و شغل تدریس خصوصی باید تعداد شاگردهای خودتان را تا جایی که ممکن است بیشتر و بیشتر کنید. البته اگر خوب تدریس کنید و در به نتیجه رساندن شاگردهایتان موفق باشید، شاگردهایی که این ترم دارید ترمهای بعد هم دوباره با شما تماس خواهند گرفت و در نتیجه به تدریج شاگردهای شما با جذب شاگردهای جدید در کنار مراجعه دوباره شاگردهای قدیمی افزایش خواهد یافت. پس در کار تدریس یک اصل مهم را به خاطر داشته باشید، اگر می خواهید تعداد شاگرد بالا داشته باشید و در نتیجه ان درامد خوبی از این کار بدست آورید نباید هر ترم فقط روی جذب شاگردهای جدید حساب کنید. در بسیاری از مواقع تعداد شاگردهای قدیمی تر شما از تعداد شاگردهای جدید که به شما مراجعه می کنند بیشتر خواهد بود. برای مدرسین موفق حتی بعضا پیش امده است که شاگردی که در دوره متوسطه دروس کنکوری را به ایشان درس می داده اند در دوره دانشگاه هم برای دروس دانشگاهی خودش پیش همان استاد برگشته است. این در صورتی اتفاق می افتد که شما به اندازه کافی روی خودتان کار کرده باشید و بر دروس تدریسی خودتان کاملا مسلط باشید و در کنار آن متعهدانه تدریس کنید و هر روشی را برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان امتحان نمائید. برای موفقیت در کار تدریس باید به گونه ای در این زمینه فعالیت داشته باشید که شاگردهای قبلی شما برای درسهای دیگرشان هم پیش شما برگردند. در هر کاری گفته می شود وقتی شما ثروتمند خواهید شد که مشتری های شما برای خرید دوباره پیش شما برگردند و حتی شما را به دیگران توصیه نمایند. اگر در طول دوران کاری شما افرادی برای کلاسهای تدریس خصوصی با شما تماس گرفتند که توسط شاگردهای قبلی شما معرفی شده اند بدانید که در کار خودتان موفق بوده اید. پس فقط روی انواع روشهای مختلف جذب شاگرد حساب نکنید. این خوب است که در این زمینه هم قوی عمل کنید (برای مطالعه در زمینه چگگونگی جذب شاگرد، انواع روشهای مختلف پیدا کردن شاگرد خصوصی، راهکارهای افزایش تعداد شاگردهای و .... این مقاله و یا این مقاله را بخوانید) ولی اگر هر ترم بخواهید از صفر شروع کنید و تمام شاگردهایی که دارید شاگردهای جدید باشند مطمئنا نمی توانید درآمد بالایی از تدریس خصوصی داشته باشید. هوای شاگردهایتان را داشته باشید و آنها را به نتیجه مطلوب برسانید. در کار و شغل تدریس خصوصی، بر خلاف حالتی که در دانشگاه و مدرسه انجام می دهید، کار شما تدریس کردن نیست. بلکه شما برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان در کلاس حضور دارید و ارائه درس فقط بخشی از آن است. هم تدریس کنید و هم راهنمایی و مشاوره بدهید. با جدیت و با ارائه تمرین و مسئله و خواستن آن و با استفاده از هر روشی که بلد هستید باید سعی کنید شاگردهای خودتان را در امتحان، کنکور و یا هر آزمون دریگری به نتیجه مطلوب برسانید.

منبع: ایران مدرس

  • ۹۷/۰۳/۲۳
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی