ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آگهی و تبلیغات اینترنتی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید باشد. البته باید آگهی تدریس خصوصی موثر ثبت نمائید. در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند https://www.iranmodares.com/index.php  و یا در سایت تخصصی تبلیغات تدریس ریاضی مانند سایت http://www.tadris-riazi.com/ و یا در سایت های عمومی آگهی اینترنتی مانند سایت سودایران که یک بخش تخصصی برای آگهی های مرتبط با آموزش دارد http://education.soodiran.com/ می توانید تبلیغات رایگان و یا ویژه اینترنتی خودتان را ثبت نموده و برای جذب شاگرد اقدام نمائید. روشی بهتر از تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد وجود ندارد. هم به صرفه است و هم در کل کشور می تواند دیده شود. با این نوع تبلیغات هم می توانید به صورت حضوری شاگرد جذب نمائید و هم به صورت آنلاین و اینترنتی در این زمینه فعالیت داشته باشید. حتی اگر در شهر محل سکونت شما دانشگاههای زیادی وجود ندارد و به عنوان مثال شما توانایی تدریس ریاضی دانشگاه را دارید می توانید با تبلیغات در اینترنت از شهرهای بزرگ مانند تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران شاگرد جذب نموده و به صورت اینترنتی تدریس کنید.

به مرور تمامی روش های دیگر برای جذب شاگرد کنار گذاشته خواهد شد. به هر حال وقتی اینترنت به گستردگی در اختیار عموم قرار دارد و درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی و یا هر زمینه دیگری در ان رایگان است و حتی اگر تبلیغ ویژه بدهید به نسبت انواع روش های دیگر کاملا به صرفه است، فکر می کنید آیا منطقی است سراغ روش های دیگر رفت. در تبلیغات روزنامه و مجله کاغذ مصرف می شود و درخت قطع می گردد. وقتی هزاران صفحه نیازمندیها را در نظر بگیرید که روزانه چاپ شده و دور انداخته می شود درک خواهید کرد که چقدر این روش هزینه دارد و چقدر برای محیط زیست هم مخرب می باشد. در ضمن، در حال حاضر وقتی همه در جیب خودشان و در داخل گوشی دنیایی از اطلاعات را در اختیار دارند (مثلا در همان سایت ایران مدرس بیش از 18000 مدرس تا اردیبهشت 97 ثبت نام کرده اند) چرا باید سراغ روزنامه با اطلاعات محدود رفت. تبلیغات اینترنتی همه جا و در هر زمانی در اختیار همه ی مردم قرار دارد. در ضمن با ثبت تبلیغ در سایت های تخصصی تدریس خصوصی می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بود. دوران و ایام دریافت خدمات واسطه ای به پایان رسیده است. با ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php (مانند سایت تدریس خصوصی ایران مدرس) به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. مطالعه مقالات زیر می تواند به افزایش بازدهی آگهی شما و جذب شاگرد بیشتر توسط شما کمک کند.


بهترین سایت تبلیغات رایگان اینترنتی تدریس ریاضی

نحوه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده

نظرات (۱)

  • علی خراسانی
  • سلام بسیار عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی