ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دانلود جزوات و سوالات امتحانی پربیننده و پربازدید سایت ایران مدرس در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید جزوه فیزیک پیش دانشگاهی یا کل فرمول های انتگرال گیری و مشتق گیری را دانلود نمائید .... اگر قصد دارید برای گرامر زبان انگلیسی یک جزوه خوب داشته باشید و یا برای درس استاتیک جزوات مفیدی دانلود کنید .... اگ برای درس ادبیات فارسی پایه هشتم، شیمی 2، ریاضی اول دبیرستان (ریاضی پایه نهم) فیزیک 3 یا همان فیزیک یازدهم و فیزیک نهم و .... جزوات خوبی دانلود نمائید .... در هر صورت، بر روی لینک های زیر کلیک کنید. جزوات و سوالات امتحانی که در ادامه ارائه شده است جزوات و سوالات امتحانی پربیننده و پربازدید سایت ایران مدرس هستند. برای دانلود موارد بیشتر بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود اسم درس مورد نظر خودتان را وارد کنید.


  • ۹۷/۰۳/۲۸
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی