ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ممکن است شما هم به این فکر افتاده باشید که با درج تبلیغات تدریس خصوصی در اینترنت و در سایت های تخصصی مرتبط با تدریس شاگرد جذب کنید و از این راه درامدی بدست آورید .... شاید برای شما هم سوال باشد که متن تبلیغ خودتان را چگونه بنویسید و اصلا چه دروسی را بخواهید تدریس کنید .... شاید اوایل کار یا اگر سابقه تدریس هم دارید همین الان هم در رابطه با این که اگر با شما تماسی برای کلاس خصوصی گرفته شد چگونه حرف بزنید سوال داشته باشید ... در هر صورت، در این بخش در این زمینه به صورت مختصر توضیحاتی ارائه می گردد و در ضمن مقالات مرتبط با آن هم معرفی خواهد شد.

حتما خودتان هم بهتر می دانید که قبل از اینکه سراغ این برویم که چگونه تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را بنویسید باید تبلیغ خودتان را در یک سایت خوب ثبت نمائید.  فرض کنید در سایتی اگهی بدهید که بازدید بالایی ندارد و یا افرادی که از ان بازدید می کنند اصلا برای بحث تدریس خصوصی وارد ان سایت نشده اند. در این حالت به هر میزان هم تبلیغ خودتان را خوب بنویسید باز هم فایده ای ندارد. وقتی نحوه نوشتن اگهی تدریس خصوصی تفاوت ایجاد می کند که در مرحله اول افرادی تبلیغ شما را ببینند که متقاضی تدریس خصوصی هستند. سایت های زیر برای درج اگهی تدریس خصوصی می توانند سایت های خوبی باشند. البته دقت کنید این دو عامل تکمیل کننده هم هستند و یکی بدون دیگری فایده ندارد. یکی اینکه در سایت خوب و مرتبط با تدریس خصوصی تبلیغ بدهید و دیگری اینکه برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید و آن را خوب بنویسید. به عنوان یک مدرس خصوصی موفق هر دو نکته را باید در نظر داشته باشید. سایت های زیر موارد خوبی هستند و برای درج تبلیغات تدریس خصوصی می توانند مناسب باشند:

سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/

سایت ایران کنکور http://www.irankonkur.com/

و ....

سایت های معرفی شده به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فعالیت دارند و برای درج تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، زبان انگلیسی، تدریس دروس کنکوری و یا تدریس هر درس و رشته دیگری می توانند مناسب باشند. البته یادتان نرفته است که متن تبلیغات تدریس خصوصی باید خوب نوشته شود. به هر میزان سوابق تدریس و رزومه بهتری ارائه دهید احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. ایران مدرس (یکی از سایتهای معرفی شده در بالا) بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و برای درج تبلیغات تدریس خصوصی کاملا موثر است. البته همانطور که گفته شد باید خودتان هم این روش را جدی بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. در صورت تمایل می توانید آگهی ویژه هم داشته باشید. در این سایت ها ثبت تبلیغات تدریس خصوصی رایگان است ولی به هر حال آگهی های ویژه که مستلزم پرداخت هزینه است بالاتر نمایش داده خواهند شد. ویژه کردن تبلیغات تدریس خصوصی هم یکی از راهکارهای افزایش بازدهی آن است. مطالعه مقالات زیر هم می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. سایت تبلیغات اینترنتی سودایران هم می تواند گزینه خوبی برای درج تبلیغات تدریس خصوصی باشد.


نکات مهم برای داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موثر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی