ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین سایت های مرتبط با آموزش، تدریس و کنکور در این بخش معرفی می گردد.

1- سایت سازمان سنجش http://www.sanjesh.org/ در این سایت اطلاعات مرتبط با کنکور و نتایج کنکور و .... ارائه می گردد. سایت رسمی سازمان سنجش است.

2- سایت آموزش و پرورش http://www.medu.ir/ تمام اخبار و اطلاعات مرتبط با آموزش و پرورش در این سایت ارائه می گردد. البته آدرس سایت آموزش و پرورش تهران http://tehranedu.ir/ است.

3- سایت وزارت علوم https://www.msrt.ir/fa در سایت وزارت علوم اخبار و اطلاعیه های مرتبط با دانشگاههای کشور ارائه می شود.

4- سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php یک وب سایت آموزشی است که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php فعالیت دارد و جزوات و تست های کنکور https://konkoor.iranmodares.com/ و ... را می توانید از این سایت دانلود نمائید. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و یا مشاهده لیست مدرسین خصوصی و اساتید مختلف می توانید به این سایت مراجعه کنید. به عنوان مثال جزوه زیر از این سایت گرفته شده است.

·  دانلود کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر زبان انگلیسی

  • ۹۷/۰۳/۲۹
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی