ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش جدیدترین مقالات سایت ایران مدرس که در روزهای اخیرا ارائه شده است معرفی می گردد. آخرین مقاله ای که ارائه شده است در مورد نحوه مطالعه صحیح درس فیزیک می باشد. فیزیک یکی از دروس مهم در مقطع متوسطه و دانشگاه است و با مطالعه صحیح آن می توان نمره خوبی گرفت. برای مطالعه این مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نحوه مطالعه درست درس فیزیک

مقاله دیگری که در این وب سایت ارائه شده است بیشتر برای مدرسین مفید می باشد. ایران مدرس سایت تبلیغات تدریس خصوصی است. در مقاله ای که در ادامه لینک آن هم قرار داده می شود در رابطه با اینکه انتخاب عکس آگهی چثدر می تواند روی بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی موثر باشد توضیحات خوبی ارائه شده و مقالات دیگری هم در این زمینه معرفی شده است. اگر معلم خصوصی هستید و با درج تبلیغات رایگان در اینترنت و یا تبلیغات ویژه می خواهید شاگرد جذب کنید حتما مقاله های زیر را بخوانید.

تبلیغات موفق تدریس خصوصی: انتخاب عکس مناسب برای آگهی

مقاله بعدی برای مهندسین مکانیک و دانشجویان رشته های مکانیک و عمران می تواند جذاب باشد. در این مقاله در رابطه با نحوه استفاده و پارامترهای موثر بر وصله های کامپوزیتی تعمیراتی توضیحات بسیار عالی ارائه شده است. این وصله ها برای کند شدن یا متوقف شدن رشد ترک استفاده می شوند. مقاله زیر را از دست ندهید.

وصله های تعمیراتی برای جلوگیری از رشد ترک

در نهایت در صورتیکه در زمینه نحوه مطالعه ریاضی در مقطع دانشگاه سوالاتی دارید و می خواهید تفاوت های آن با مقطع متوسطه و چگونگی پاس شدن و کسب نمره بالا در درس ریاضی را بدانید مقاله های زیر که در سایت ایران مدرس (بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران) ارائه شده است را بخوانید.

چگونه در ریاضی قوی شویم

چگونه ریاضی دانشگاه را بخوانیم؟

  • ۹۷/۰۳/۳۱
  • محمد محمدی

ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی