ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موفق، پربازده و پربیننده توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه بتوانید در تبلیغات اینترنتی تدریس خصوصی موفق باشید و شاگرد جذب نمائید ادامه این مطلب را مطالعه کنید. در مرحله اول در سایت های معتبر که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند تبلیغ بدهید. سایت های زیر به عنوان مثال گزینه های خوبی هستند.

https://www.iranmodares.com/index.php

https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

http://education.soodiran.com/

http://www.tadris-riazi.com/

....

وقتی در سایت معتبر و خصوصا تخصصی تبلیغ می دهید مطمئن هستید آگهی شما توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده خواهد شد. اگر در سایت هایی که بازدید بالایی دارند ولی ربطی به تدریس خصوصی ندارند آگهی درج کنید ممکن است بیشتر دیده شوید ولی افرادی شما را می بینند که به کلاس نیاز ندارند. در سایت های ذکر شده ثبت تبلیغات تدریس خصوصی کاملا رایگان است و با همان حالت رایگان هم احتمال جذب شاگرد دارید. ولی به هر حال امکان درج تبلیغ ویژه هم وجود دارد. آگهی ویژه تدریس خصوصی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهد شد. در سایت ایران مدرس در این زمینه توضیحات خوبی داده شده است. بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی

اما برای اینکه تبلیغ شما در زمینه تدریس خصوصی موفق باشد و بتوانید به عنوان یک معلم و مدرس خصوصی موفق شاگردهای زیادی داشته باشید باید تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و بعضا برای آن هزینه هم بکنید. حداقل هزینه برای موفقیت در این کار این است که برای آن زمان بگذارید و متن تبلیغ را خوب بنویسید. به موارد زیر دقت کنید:

عکس آگهی جذاب و شیک در کنار عنوان اگهی خوب و جذاب: باعث افزایش بازدید تبلیغ شما می شود و کاربران از بین آگهی های مختلف بر روی آگهی شما کلیک خواهند کرد.

متن آگهی تدریس کامل و قانع کننده: باعث می شود افرادی که تبلیغ شما را دیده اند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند و به شما اطمینان کنند.

بنابراین روی این موارد کار کنید. مطالعه مقاله زیر هم در این زمینه بسیار کمک کننده است.

عوامل موثر بر موفقیت در آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

  • ۹۷/۰۴/۱۶
  • محمد محمدی

آگهی تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی