ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید در تابستان 97 مانند سایر ایام سال در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و درامد خوبی بدست آورید .... اگر قصد دارید حتی در تابستان در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و شاگردهای زیادی را هم جذب کنید .... اگر به کار تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، زیست، عربی، زبان انگلیسی و .... علاقه دارید .... در هر صورت، می توانید به سایت ایران مدرس مراجعه کنید و با درج آگهی در این سایت شاگرد جذب نمائید. در ضمن با توجه به توضیحاتی که در پایین این مطلب ارائه شده است در این وب سایت تا اول مرداد 97 تخفیف 20 درصدی هم برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ویزه در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید تابستان 97 برای کار تدریس خصوصی برای شما مفید باشد مطالعه مقاله های زیر هم در این زمینه می تواند موثر باشد.

 

راهکارهایی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان

 جذب شاگرد در تابستان 97 با استفاده از تخفیف ارائه شده تا اول مرداد - مدرس گرامی سلام

به اطلاع می رساند، هم اکنون در سایت ایران مدرس 20 درصد تخفیف اضافه (علاوه بر تخفیف های همیشگی اساتید) برای قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه و جذب شاگرد، به قیمت ها اعمال شده است. مهلت استفاده از این تخفیف 31 تیر 97 می باشد. با قرار گرفتن در لیست اساتید ویژه بیشتر دیده خواهید شد و احتمال جذب شاگرد شما هم افزایش می یابد. اساتیدی که هم اکنون در لیست مدرسین ویژه قرار دارند هم با پرداخت هزینه آگهی در بازه زمانی ذکر شده می توانند تبلیغ ویژه دفعه بعدی خودشان را رزرو نمایند. برای ویرایش و به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی خودتان در سایت ایران مدرس و یا برای قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه با استفاده از تخفیف ارائه شده به این وب سایت مراجعه نمائید.

www.IranModares.com


مشاهده لیست مدرسین در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

با تشکر و احترام

ایران مدرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی