ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php، سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و یا هر سایت دیگری آگهی و تبلیغ بدهید، همانطور که می دانید یکی از بخش های مهم آگهی تبلیغاتی شما همان متن تبلیغ تدریس خصوصی است. اگر عنوان را خوب بنویسید و یا اگر برای اگهی خودتان عکس شیک و رسمی انتخاب کنید، این موارد باعث می شود روی تبلیغ شما از بین آگهی های مختلف بیشتر کلیک گردد. اما ماموریت و وظیفه متن اگهی چیز دیگریسیت و باید به آن هم بسیار توجه گردد.

بسیاری از مدرسین آگهی های تدریس خصوصی با بازدید بالا دارند ولی از تعداد تماس هایی که با آنها گرفته می شود رضایت ندارند. در حال حاضر رقابت برای جذب شاگرد بیشتر شده است و در عین حال متقاضیان تدریس خصوصی هم تا مدارک و شواهد کافی نداشته باشند نمی توانند اعتماد کنند. باید در متن آگهی رزومه بسیار خوبی را ارائه کنید تا هم در رقابتی که برای جذب شاگرد وجود دارد یکی از برندگان باشید و در ضمن افرادی که در جستجوی یک معلم خصوصی خوب هستند بتوانند به شما اعتماد کنند. در متن آگهی هر موردی که می تواند نشان دهد شما در دوران تحصیل خودتان موفق بوده اید (مانند معدل بالا از متوسطه تا دانشگاه، رتبه خوب در کنکور، دانشجوی نمونه، موفقیت در المپیاد و ....) و یا همین الان هم در کار خودتان که همان تدریس و آموزش است موفق هستید (مانند تعداد بالای سال سابقه کار در این زمینه، نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان، اسم مدارس، دانشگاهها و آموزشگاههایی که قبلا در آن تدریس کرده اید، انتخاب به عنوان مدرس نمونه، نتایج مثبتی که شاگردهای قبلی شما بدست آورده اند و ....) را ارائه نمائید. در مقالات زیر توضیحات بهتری در رابطه با آگهی تدریس خصوصی موفق و نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس موثر ارائه شده است.

چرا تبلیغات تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد است؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی