ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از تدریس توضیحاتی ارائه می گردد و مقالات خوبی در این زمینه معرفی می شود. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی موفق باشید و یکی از معلم های پردرآمد باشید نکاتی که در این بخش ارائه می گردد را در نظر بگیرید.

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که دید بلند مدت داشته باشید. در هر کاری اینکه روی آن مداومت داشته باشید بسیار مهم است. اگر می خواهید مدت محدودی تدریس کنید و ان را کنار بگذارید و یا کار اصلی شما چیز دیگری است و یا اصلا به این کار علاقه ندارید و از سر نداشتن کار می خواهید ان را انجام دهید به درآمدهای بالا نخواهید رسید. باید یک درس پرمتقاضی که خودتان هم به ان علاقه دارید را انتخاب کنید. مثلا در حال حاضر دروسی مانند ریاضی، فیزیک، زیست، عربی، زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و .... بسیار مناسب است. خصوصا اگر به صورت کنکوری این دروس را تدریس کنید که بسیار خوب است.
درآمد تدریس خصوصی

درس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. مثلا اگر به ریاضی علاقه دارید سعی کنید بهترین مدرس ریاضی کنکور ایران شوید. بر آن 100 درصد مسلط شوید. روش های مخصوص خودتان را برای پاسخ دادن به تست ها اختراع کنید و نآوری به خرج دهید. می توانید ریاضی متوسطه یا دانشگاه هم درس بدهید (به عنوان مثال). ولی به هر حال دروس کنکوری درامد بالاتری دارد. باید شناخته شوید و سعی کنید معروف شوید. در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com و .... برای خودتان تبلیغ کنید. در نهایت برای خودتان سایت یا وبلاگی داشته باشید. مداومت به خرج دهید تا کم کم شناخته شوید و شاگردهای شما بیشتر و بیشتر شود و در نتیجه درامد شما هم بیشتر گردد. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه کاملا مفید است.


راهکارهای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی ریاضی

نظرات (۱)

  • سنگ مصنوعی
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشم ممنونم ازتون دوست عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی