ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

آشنایی با دانشکده ها و اساتید ریاضی دانشگاههای ایران در این بخش ارائه می گردد. برای آشنایی با تعدادی از دانشکده های ریاضی و اساتید و اعضای هیات علمی ریاضی در ایران ادامه این مطلب را بخوانید.

1- دانشکده ریاضی دانشگاه شهید بهشتی: این دانشکده از سال 1346 در امر آموزش علوم ریاضی و پژوهش‌های مرتبط با آن فعالیت کرده است. این دانشکده با تشکیل گروه ریاضی آغاز و با شکل‌گیری گروه آمار در سال 1355، تشکیل گروه علوم کامپیوتر در سال 1378، و تشکیل گروه ریاضی کاربردی و صنعتی در سال 1395فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را گسترش داد. حضور اساتید توانمند با تخصص‌های متنوع و کارمندان دلسوز در این دانشکده فرصت منحصر به فردی در اختیار دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قرار می‌دهد تا در محیط علمی فراهم شده، با استعانت از پروردگار متعال بتوانند در طول تحصیل خود اوقاتی پر‌بار و آینده‌ای روشن را رقم زنند. از آنجایی که یکی از اهداف اعضای هیئت علمی دانشکده علوم ریاضی کمک به تحقیقات برون‌سازمانی است، این دانشکده در ارائه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و ارتباط با مراکز صنعتی نیز خدمت رسانی می‌کند. مشاهده اساتید ریاضی شهید بهشتی

2- دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا: در حال حاضر این دانشکده ،  بزرگترین دانشکده در دانشگاه بوعلی سینا است که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو دارد . 65 عضو هیات علمی و 1857 دانشجو ، که 478 نفر آنها در مقطع کارشناسی ارشد و 121 نفر در مقطع دکتری تحصیل می کنند.

پیشنهاد می شود مقاله چگونه ریاضی دانشگاه را یاد بگیریم را مطالعه کنید.

3- دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهید با هنر کرمان: دانشکدة ریاضی و کامپیوتر مرکب از بخش ریاضی، بخش آمار و بخش کامپیوتر و  مرکز پژوهشی ریاضی ماهانی در تاریخ 21/9/73 به تصویب شورای گسترش آموزش عالی کشور رسید و از ابتدای سال 1374 این دانشکده در دانشگاه شهید باهنر کرمان تأسیس گردید .بخش ریاضی از فروردین 1392 بر اساس مصوبه هیات رییسه دانشگاه به سه بخش ریاضی محض، بخش ریاضی کاربردی، بخش آموزش ریاضی تقسیم شد. بنابراین در حال حاضر دانشکده دارای پنج بخش، بخش ریاضی محض، بخش ریاضی کاربردی، بخش آموزش ریاضی بخش آمار و بخش کامپیوتر و  مرکز پژوهشی ریاضی ماهانی است. دانشکدة ریاضی و کامپیوتر علاوه بر آموزش و تربیت دانشجویان ریاضی، کامپیوتر و آمار (در مقاطع مختلف از کاردانی تا دکترا) ، در هر سال به بیش از 6000 دانشجو خدمات آموزشی ارائه می کند . اساتید ریاضی کاربردی

4- دانشکده علوم دانشگاه اصفهان: http://sci.ui.ac.ir/ دانشکده علوم دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۴۳ شمسی پایه گذاری شده است. این دانشکده شامل ۵ گروه آموزشی آمار،ریاضی،فیزیک،زیست شناسی و زمین شناسی می باشد که در تمامی مقاطع تحصیلی دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی مبادرت به پذیرش دانشجو در سطوح داخلی و خارجی می نماید. در حال حاضر این دانشکده با سابقه ی بیش از  ۵۰ سال تجربه و در اختیار داشتن اساتید مجرب و امکانات آموزشی و پژوهشی و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، یکی از قطب های مهم علوم پایه در کشور می باشد.

5- دانشکده ریاضی دانشگاه علوم پایه تحصیلات تکمیلی زنجان: https://iasbs.ac.ir/dep/indexa20f.html دانشکده ریاضی در سال 1373 تاسیس شد و اقدام به پذیرش دانشجوی کارشناسی‌ارشد در رشته‌های ریاضی محض و کاربردی نمود. دوره دکتری ریاضی نیز از سال 1382 آغاز شد. فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی دانشکده ریاضی در زمینه‌های ریاضی محض، ریاضی مالی و علوم کامپیوتر است. دانشکده ریاضی دوره‌های تحصیلات تکمیلی را با هدف تربیت متخصصان و پژوهشگران علوم ریاضی که بتوانند تحقیقاتی در سطح بین‌المللی ارائه دهند برگزار می‌کند. فعالیت اعضای هیات علمی دانشکده با تاکید بر محور پژوهش بوده و با همکاری‌های ملی و بین‌المللی، در مورد موضوعات روز ریاضیات به تحقیق می‌پردازند.

6- اساتید فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی دانشگاهی: در سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php اساتید و مدرسین زیادی که از دانشگاههای معتبر کشور فارغ التحصیل شده اند در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند. اگر در زمینه آموزش ریاضی دانشگاهی و یا هر مقطع دیگری به کمک نیاز دارید و می خواهید یک مدرس و استاد خوب را در کنار خودتان داشته باشید، برای مشاهده لیست کامل اساتید ریاضی بر روی عبارت مشاهده اساتید تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

  • ۹۷/۰۵/۰۴
  • محمد محمدی

تدریس ریاضی دانشگاه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی