ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش نکاتی برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی ارائه می گردد. اگر می خواهید تبلیغات شما در زمینه تدریس خصوصی بازدهی خوبی داشته باشد و بتوانید شاگرد جذب کنید در مرحله اول باید در سایت های تخصصی تبلیغات تدریس خصوصی مانند سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ و ... آگهی خودتان را درج نمائید. نکته دیگری که وجود دارد این است که باید دروسی را تدریس کنید که در مرحله اول متقاضی زیادی داشته باشد و در مرحله دوم خودتان به آن دروس علاقه داشته باشید. به عنوان مثال دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست متوسطه و کنکور، زبان فرانسه و آلمانی، دروس دانشگاهی رشته های فنی مهندسی که یادگیری آنها راحت نیست و .... می توانند دروس مناسبی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی باشند.


مطالعه مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر هم می تواند مفید باشد.

این دروس را بررسی کنید و ببینید که خودتان به کدامیک علاقه دارید و آن دروس را درس بدهید. در گوگل اگر تدریس خصوصی را جستجو کنید خود گوگل عبارت های پرسرچ را پیشنهاد می دهد. از پیشنهادهای خود گوگل تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی است. خلاصه اینکه باید ببینید که چه دروسی متقاضی زیادی دارد و خود شما هم کدام یک از آن دروس را بهتر تدریس می کنید و دروس مناسبتر را انتخاب نمائید. شاید بگوئید مثلا برای درس ریاضی متقاضیان زیادی وجود دارد و اساتید زیادی ریاضی درس می دهند. این نکته هم نکته درستی است. اولا در مرحله ابتدایی کار که می خواهید شاگرد جذب کنید باید متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید تا از بین مدرسین مختلف با شما تماس گرفته شود و ثانیا وقتی شاگردی را جذب کردید آنقدر باید خوب درس بدهید و حمایت کنید که نتیجه بگیرد و دوباره برگردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

در هر کاری ممکن است افراد مختلفی مشغول به فعالیت باشند. در کار تدریس خصوصی هم همین است. شما می توانید با داشتن عملکرد خوب جزو مدرسین پردرآمد و یا مدرسین با درآمد کم باشید. تبلیغات در اینترنت برای جذب شاگرد را جدی بگیرید و متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. اگر در کار خودتان موفق و خوب عمل کنید همین شاگردهایی که دارید شاگردهای دیگری را به شما معرفی خواهند کرد. پس روی کیفیت کلاس های خودتان کار کنید و آن را افزایش دهید.
چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی