ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش اساتید، مدرسین و اعضای هیات علمی و همچنین تعدادی از دانشکده های زبان انگلیسی دانشگاههای ایران معرفی می گردد. برای آشنایی با اساتید زبان انگلیسی تعدادی از دانشگاههای ایران ادامه این مطلب را بخوانید.

1- گروه زبان انگلیسی دانشگاه بین المللی امام خمینی: برای مشاهده لیست اساتید گروه زبان انگلیسی دانشگاه بین المللی امام خمینی بر روی این لینک کلیک نمائید.

مشاهده مقالات مرتبط با زبان انگلیسی

2- گروه زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ورامین-پیشوا: گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ورامین-پیشوا در سال 1379 با تاسیس رشته تربیت مترجم زبان انگلیسی در دانشگاه پیشوا فعالیت خود را آغاز کرد. با گسترش شاخه­های مختلف، در حال حاضر سه گرایش تربیت مترجم زبان انگلیسی (کد 152)، آموزش پیوسته زبان انگلیسی (کد 219) و آموزش ناپیوسته زبان انگلیسی (کد 157) در مقطع کارشناسی در این گروه وجود دارد. رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد (کد 237) نیز در نیمسال اول سال تحصیلی 94-93 به گروه افزده شد و در حال حاضر تعداد 44 دانشجو (ورودی سالهای 93 و 94) در پردیس دانشگاه ورامین در حال تحصیل در این مقطع هستند. با تاسیس رشته آموزش زبان انگلیسی در مقطع دکترای تخصصی، دانشجویان پذیرفته شده در این مقطع تحصیل خود را از نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 آغاز خواهند کرد. تعداد اعضای هیئت علمی در این گروه یازده نفر است (سه استادیار و هشت مربی). مشاهده اطلاعات بیشتر

3- گروه زبان انگلیسی دانشگاه فردوسی مشهد: دوره کارشناسى  - این برنامه، با توجه به نظام ارزشى جامعه و نحوه و نگرش کلى به رشته‏ هاى علوم انسانى بویژه زبان و ادبیات انگلیسى و با تأکید بر اصل سودمندى، ارتباط درسها با یکدیگر، انطباق درسها، توالى منطقى آنها و نیز با در نظر گرفتن دو هدف تنظیم گردیده است : کسب مهارتهاى چهار گانه (درک مطالب، مکالمه، خواندن و نوشتن) زبان انگلیسى آشنایى با ادبیات انگلیسى و کمک به شکوفایى استعداد و ذوق ادبى دانشجویان .تعداد واحدهای درسی این رشته ۱۳۶ واحد است. - دوره کارشناسی ارشد  - هدف از تشکیل این دوره تربیت افراد متخصص برای تدریس زبان انگلیسی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و برآوردن نیاز جامعه است. - طول دوره ۲ سال و تعداد واحدهای درسی آن ۳۲ واحد می باشد که شامل ۲۸ واحد نظری و ۴ واحد پایان نامه است. - دوره دکتری - دوره دکتری بالاترین مقطع تحصیلی دانشگاهی است که در این رشته اعطای مدرک می انجامد و مجموعه ای هم آهنگ از فعالیت های پژوهشی و علمی است که برنامه آن با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص برای کادر هیات علمی دانشگاه ها به منظور تدریس سطوح مختلف رشته های زبان انگلیسی تهیه و تدوین گردیده است. https://engdept.um.ac.ir/

4- گروه زبان انگلیسی دانشگاه شهید با هنر کرمان: برای مشاهده لیست اساتید گروه زبان انگلیسی دانشگاه شهید با هنر کرمان بر روی لینک http://academicstaff.uk.ac.ir/faculties/department/13 کلیک کنید.

5- اساتید زبان انگلیسی دانشگاه بجنورد: برای مشاهده لیست اعضای هیات علمی و اساتید زبان انگلیسی دانشگاه بجنورد بر روی لینک اساتید زبان دانشگاه بجنورد کلیک کنید.

6- گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز: برای مشاهده سایت و اطلاعات کامل در رابطه با گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز بر روی این لینک کلیک نمائید.

7- مدرسین خصوصی زبان انگلیسی از متوسطه تا دانشگاه: برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید زبان انگلیسی که در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند بر روی عبارت اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی