ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه ثبت تبلیغ موثر تدریس خصوصی و چگونگی درج آگهی پربازده تدریس به گونه ای که با استفاده از آن بتوانید خوب شاگرد جذب کنید توضیحاتی ارائه شده است. نکته ای که وجود دارد این است که به نسبت قبل رقابت بیشتر شده است و کمی جذب شاگرد سخت تر می باشد. اگر می خواهید در این زمینه موفق باشید باید این روش را جدی بگیرید، در کار تدریس جدی باشید و از همه ی امکانات موجود برای پیدا کردن شاگرد خصوصی استفاده نمائید. درج تبلیغ در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php یا سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ و ... می تواند روش خوبی باشد ولی در کنار آن باید روش های دیگری را هم امتحان نمائید. به عنوان مثال مانند همین وبلاگ برای خودتان وبلاگی داشته باشید و مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی شیمی فعالیت دارید، در زمینه شیمی مطلب قرار دهید و در کنار آن برای فعالیت های خودتان در زمینه تدریس شیمی تبلیغ نمائید. البته اگر بخواهید سطح بالاتر کار کنید می توانید یک سایت برای خودتان داشته باشید و جزوه و سوال بذارید و در زمینه کاری خودتان بازدید بگیرید و برای آموزش دروس مورد نظر خودتان تبلیغ نمائید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

تبلیغ تدریس خصوصی می تواند در سایت و وبلاگ خودتان، سایت های تخصصی تدریس خصوصی، سایت های عمومی آگهی اینترنتی مانند سایت سودایران http://teaching.soodiran.com/ شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تراکت و روزنامه و یا هر روش و محل دیگری باشد. از تمامی این روش های استفاده نمائید و روش های متعددی را امتحان کنید تا برای خودتان و برای درسی که ارائه می دهید و شهری که ساکن هستید و .... بهترین روش را پیدا کنید. البته وقتی در اینترنت تبلیغ می کنید می توانید به صورت آن لاین و اینترنتی هم جذب شاگرد داشته باشید و کلاس برگزار نمائید.

پیشنهاد می شود مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی را هم مطالعه کنید.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی موفق باشید در مرحله اول تمایزهای مثبتی ایجاد کنید و به فکر بهتر نتیجه گرفتن شاگردهایتان باشید. مثلا می توانید جزوه اماده کنید و هر جلسه به آنها بدهید و یا فایل های صوتی مکمل کلاس داشته باشید. خلاقیت به خرج دهید و ببینید اگر چه کار اضافه ای انجام دهید شاگردهای شما بهتر نتیجه خواهند گرفت و موفق تر خواهند بود. دلسوزانه و متعهدانه این کارها را انجام دهید. در مرحله بعد این موارد را در متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان منعکس کنید. یعنی متن آگهی های خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید و کلاس های شما هر مزیتی که دارد آن را ذکر نمائید و هر رزومه و سابقه کاری خوبی که دارید را بیان نمایئد. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. اگر مثلا تضمینی درس می دهید، جلسه اول شما رایگان است، آخر کلاس فایل صوتی تحویل شاگرد می دهید، جلسات مشاوره رایگان دارید، سابقه کاری بالایی دارید و یا در کنکور عملکرد بسیار خوبی داشته اید و .... همه ی این موارد را در متن آگهی ارائه کنید. در نهایت بعد از جذب شاگرد از طریق تبلیغ تدریس خصوصی تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان به کار ببندید و تلاش کنید همین شاگردهایی که دارید دوباره برای درس های دیگرشان پیش شما برگردند. بنابراین مراحل زیر را در نظر داشته باشید.

1- دروسی را انتخاب کنید برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی که متقاضیان بالایی داشته باشد. به عنوان مثال ریاضی و زبان انگلیسی بسیار پرمتقاضی است. البته درس های خیلی بیشتری هم وجود دارد.

2- بر دروسی که تدریس می کنید مسلط باشید و تمایزهیا مثبت و متفاوت که به بهتر نتیجه گرفتن شاگردهای شما کمک می کند در کلاس های خودتان ایجاد کنید.

3- رزومه خوبی که دارید و تمایزهای خوبی که ایجاد کرده اید را در متن تبلیغ تدریس خصوصی خودتان منعکس کنید و متن آگهی تدریس خصوصی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید.

4- شاگردهایی را که دارید متعهدانه و 100 درصد حمایت کنید و به نتیجه برسانید تا دوباره پیش شما برگردند و افراد دیگری را هم به شما معرفی نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله نحوه افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم بخوانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی