ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 جدیدترین و پربازدیدترین مقالات در زمینه موفقیت در کنکور در این بخش ارائه شده است. این مقالات، مقالاتی است که یا اخیرا در سایت ایران مدرس ثبت شده است و یا جزوه پربازدیدترین مقالات ثبت شده در این سایت می باشد. اگر می خواهید توصیه های کلیدی در زمینه موفقیت در کنکور را بدانید و یا در زمینه منابع کنکور ارشد مهندسی مکانیک اطلاعات خوبی را بدست آورید .... اگر قصد دارید رتبه برتر کنکور شوید و علاقه دارید بدانید رتبه های برتر چگونه درس خوانده اند .... اگر در زمینه منابع کنکور ارشد مهندسی صنایع و یا مثلا در زمینه نحوه مطالعه زیست و ریاضی کنکور تجربی سوال دارید و می خواهید این دروس را خوب بزنید .... چنانچه در برنامه ریزی برای کنکور مشکل دارید و می خواهید با راهکارهای برنامه ریزی صحیح آشنا شوید ..... چنانچه در رابطه با تاثیر دروس عمومی مانند عربی و زبان در کنکور سوال دارید و یا دوست دارید با مطالعه مصاحبه رتبه های برتر کنکور رمز موفقیت در کنکور را بدانید و خودتان هم در این مسیر قرار بگیرید .... اگر در زمینه مطالعه درست دروس کنکوری، انتخاب رشته، کسب درصد بالاتر از 50 و یا حتی 100 درصد زدن دروس و .... سوال دارید و می خواهید اطلاعات خوبی را در هر کدام از این زمینه ها بدست آورید .... در هر صورت مطالعه مقالاتی که در ادامه ارائه شده است را از دست ندهید. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

پر بیننده ترین مقالات کنکور

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس دروس کنکوری بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.
  • ۹۷/۰۵/۰۹
  • محمد محمدی

موفقیت در کنکور

کنکور 97

نظرات (۱)

سلام وبلاگتون خیلی خوب بود. ما یه سایت داریم اگه میشه بهمون سر بزنید. خاستین تبادل لینک هم میکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی