ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه انتخاب رشته درست و اصولی برای کنکور 97 توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید در نهایت دانشگاه و رشته مورد نظر خودتان را قبول شوید یک بخش مهم از کار انتخاب رشته درست است.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
بهترین توصیه ها برای یک انتخاب رشته درست، صحیح و اصولی

برای اینکه انتخاب رشته درستی داشته باشید در مرحله اول باید رتبه خودتان را درست ارزیابی کنید و با توجه به قبولی های سال های گذشته سعی کنید انتخاب رشته درستی داشته باشید. از 100 انتخابی که دارید 20 یا 30 تای اول را رشته هایی بزنید که در حالت خوش بینانه قوبل می شوید. 30 یا 40 گزینه بعدی را مواردی بزنید که در حالت واقع بینانه می توانید قبول شوید و 20 یا 30 تای آخر را هم مواردی بزنید که دیگر در بدبینانه ترین حالت هم قبول خواهید شد. البته به خودتان هم بستگی دارد که آیا واقعا می خواهید که قبول شوید یا نه. منظور این است که 20 یا 30 گزینه آخر را ممکن است پر نکنید چون شاید حاضر نباشید هر دانشگاهی بروید و ممکن است تصمیم داشته باشید که اگر رشته های مورد نظر خودتان را قبول نشوید یک سال دیگر هم کنکور بدهید. به هر حال این روندی که گفته شد را در نظر داشته باشید. در ضمن حتما متوجه هستید که در انتخاب رشته کنکور 97 یا سال های دیگر اگر رشته ای را انتخاب کرده اید و آن رشته را قبول شوید دیگر رشته هایی که در پایین لیست نوشته اید برای شما در نظر گرفته نخواهد شد. بنابراین برای هر رشته ای که انتخاب می کنید این سوال را از خودتان بپرسید که آیا اگر این رشته را قبول شوم رشته های پایین را ترجیح نمی دهم؟ اگر یکی از رشته هایی که در پایین نوشته اید را بیشتر ترجیح می دهید آن را بالاتر بیاورید. با افراد خبره مشورت کنید و علاقه خودتان و بازارکار را هم در نظر داشته باشید.
پیشنهاد می شود مقالات زیر را هم در این زمینه بخوانید.

در صورت لزوم از مدرسین کنکور کمک بگیرید. مشاهده لیست مدرسین کنکور



  • ۹۷/۰۵/۱۰
  • محمد محمدی

کنکور 97

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی