ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 دانشکده، گروه و اساتید زیست شناسی دانشگاههای ایران در این بخش معرفی می شود. برای آشنایی با تعدادی از دانشکده ها، گروه ها و اساتید زیست شناسی دانشگاههای ایران ادامه این مطلب را بخوانید.

1- گروه زیست دانشگاه ملایر

2- گروه زیست دانشگاه رازی: https://sci.razi.ac.ir/department-of-biology این دانشکده در سال۱۳۵۱ و همزمان با تشکیل گروه های ریاضی، فیزیک و زیست شناسی تأسیس گردید و در سال ۱۳۷۴ گروه آمار نیز به گروه های دانشکده اضافه شد.و در حال حاضر هر ۴ رشته فوق دانشجویان در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند ، و چه از نظر ساختار هیئت علمی و چه از نظر هرم دانشجویی ، دانشکده علوم جزء دانشکده های برتر دانشگاه رازی می باشد.

3- گروه زیست دانشگاه مشهد: http://bio.um.ac.ir/

4- گروه زیست دانشگاه ارومیه: http://olum.urmia.ac.ir/node/620 گروه زیست شناسی دانشگاه ارومیه در سال 1355 تأسیس گردیده است. در سال 1357 به علت پیروزی انقلاب اسلامی و عزیمت تعدادی از اساتید به خارج از کشور گروه در حالت بلاتکلیفی قرار گرفت و امیدی به ادامه کار آن نبود.پس از گذشت حدود یکسال و نیم تعدادی از اساتید به وطن خود بازگشته و گروه فعالیت خود را از نو آغاز کرد. بعد از بازگشایی دانشگاهها گروه زیست شناسی با دو رشته علوم گیاهی و دبیری زیست شناسی شروع به کار نمود وسالها این دو رشته را ادامه داد. بعد از مدتی زیست شناسی عمومی نیز به رشته های تخصصی اضافه شد.فعالیت گروه زیست شناسی در سالهای بعد از انقلاب بسیار چشمگیر است بطوریکه قبولی دانشجویان این دانشگاه در دوره های کارشناسی ارشد بیش از دانشگاههای دیگر بود. در سال 1375 گروه زیست شناسی اقدام به پذیرش دانشجو در رشته علوم گیاهی با دو گرایش فیزیولوژی گیاهی و تاکسنومی اکولوژی گیاهی نمود.پس از 5 سال و فارغ التحصیلی تعدادی از دانشجویان در دوره کارشناسی ارشد در سال 1380 گروه زیست شناسی موفق به تأسیس دوره تخصصی فیزیولوژی گیاهی گردید که بالاترین ارزش دانشگاهی بوده و به فارغ التحصیلات اعطا می گردد.PHD درجه در سالهای اخیر دوره شبانه در مقطع کارشناسی و در سال تحصیلی 83-82 در مقطع کارشناسی ارشد گرایش علوم جانوری دانشجو پذیرفته می شود.

مشاهده مدرسین تدریس خصوصی زیست شناسی

5- گروه زیست دانشگاه اصفهان: مشاهده

6- دانشکده زیست دانشگاه دامغان: http://biology.du.ac.ir/ دانشکده زیست شناسی در بهمن ماه سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر با داشتن 3 گرایش زیست شناسی عمومی، زیست شناسی سلولی و مولکولی و زیست شناسی علوم گیاهی در مقطع کارشناسی و 4 گرایش زیست شناسی سلولی تکوینی، زیست شناسی بافت شناسی و جنین شناسی، فیزیولوژی جانوری و فیزیولوژی گیاهی در مقطع کارشناسی ارشد، عزم آن دارد تا در آینده ای نزدیک با راه اندازی رشته علوم اعصاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و نیز رشته های سلولی تکوینی و فیزیولوژی در مقطع دکتری به یکی از برترین مراکز علمی کشور در این رشته مبدل شود.

7- دانشکده زیست دانشگاه تهران: http://science.ut.ac.ir/web/biology

  • ۹۷/۰۵/۱۱
  • محمد محمدی

زیست شناسی

نظرات (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی