ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر در جستجوی بهترین مدرسین ریاضیات دانشگاهی، ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل و محاسبات عددی و  .... هستید .... اگر می خواهید در مقطع دانشگاه ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاهی، ریاضیات تامسون، ریاضی مهندسی و ریاضیات مهندسی پیشرفته، معادلات دیفرانسیل، امار و احتمالات و .... را خوب یاد بگیرید .... اگر قصد دارید در درس ریاضی پیشرفت کنید و ریاضی را خوب آموزش ببینید .... اگر قصد دارید کلاس های خصوصی ریاضی را با اساتید مجرب که از دانشگاههای معتبر مانند دانشکده ریاضی دانشگاه تهران، دانشکده ریاضی امیرکبیر، دانشگاه تبریز، علم و صنعت، خواجه نصیر و سایر دانشگاههای معتبر و بزرگ ایران داشته باشید و این درس را بسیار خوب آموزش دیده و پاس کنید .... در هر صورت در سایت ایران مدرس می توانید لیست کاملی از اساتید ریاضی را مشاهده نمائید. بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

مشاهده مدرسین تدریس خصوصی ریاضی

مشاهده مدرسین تدریس خصوصی ریاضی مهندسی

مشاهده اساتید تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل

با کلیک بر روی لینکهای بالا لیست کاملی از اساتید تدریس خصوصی ریاضی که در سایت ایران مدرس ثبت نام نموده اند را می توانید مشاهده نمائید. در این سایت واسطه ای در کار نیست و به صورت مستقیم می توانید با مدرسین در ارتباط باشید و شماره تماس اساتید نمایش داده شده است. رزومه اساتید را ببینید و حتی قیمت های درخواستی آنها هم برای کلاس ها قابل مشاهده است. در ادامه می توانید به صورت مستقیم با هر استاد تماس بگیرید و در رابطه با کلاس ها با ایشان حرف بزنید و جلسات تدریس را هماهنگ نمائید. بعضی از اساتید خصوصی ریاضی در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند و با تماس با آنها می توانید از قیمت دقیق کلاس ها مطلع شده و به توافق برسید. در ضمن، بعضی از اساتید تضمینی کار می کنند و بعضی دیگر در صورت عدم رضایت جلسه اول را رایگان برگزار می نمایند. این موارد یا در متن آگهی نوشته شده است و یا به صورت تلفنی می توانید سوال بپرسید. بعضی از مدرسین نتیجه گرفتن شما و بعضی دیگر کیفیت کلاس ها را تضمین می کنند. این موارد را باید بپرسید.

مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی در ایران مدرس

  • ۹۷/۰۵/۱۳
  • محمد محمدی

تدریس ریاضی دانشگاه

نظرات (۱)

عالی
به وبلاگ من هم سر بزنید
sooba.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی