ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید بازدهی تبلیغات خودتان در زمینه تدریس خصوصی را بیشتر کنید و با جذب شاگرد بیشتر درامد بالاتری هم بدست بیاورید موارد زیر می تواند مفید و موثر باشد.

پیشنهاد ویژه، این مقاله را بخوانید: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

1- در سایت های تخصصی تدریس خصوصی تبلیغ ثبت نمائید. درج اگهی تدریس خصوصی در سایت های عمومی تبلیغات تدریس خیلی مفید نیست. در سایت های تخصصی مانند ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ و .... تبلیغ بدهید تا آگهی شما توسط متقاضیان واقعی تدریس خصوصی دیده شود.

2- تبلیغ خودتان را ویژه کنید. در این سایت هایی که معرفی شد می توانید رایگان تبلیغ بدهید. البته با درج تبلیغ ویژه و با پرداخت هزینه مناسب ماهانه تبلیغ شما بالاتر قرار می گیرد و در نتیجه بیشتر دیده خواهد شد. همین امر بازدهی آن را افزایش می دهد.

پیشنهاد می شود بر روی عبارت هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری بدست آورید.

3- روی اگهی های تدریس خودتان کار کنید و به همان فرم اولیه انها را باقی نگذارید. در بهترین سایت جهان هم اگر تبلیغ بدهید در صورتیکه توضیحات شما برای کاربران قانع کننده نباشد تماسی با شما گرفته نمی شود. متن اگهی خودتان را عالی بنویسید و رزومه بسیار کاملی ارائه کنید. هر چه بیشتر توضیح دهید و نشان دهید که مدرس با سابقه و با تجربه تری هستید احتمال جذب شاگرد شما بیشتر می شود.

در زمینه متن آگهی تدریس خصوصی موثر و موفق پیشنهاد می شود مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد را بخوانید.

4- برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید. در ایران مدرس این امکان فراهم شده است. با ثبت جزوه برای دروسی که تدریس می کنید اعتماد کاربران بیشتر جلب می شود و بازدید صفحه شما بیشتر خواهد شد.

5- یک عکس پرسنلی شیک برای تبلیغ خودتان قرار دهید.

6- عنوان اگهی تدریس خصوصی خودتان را جذاب بنویسید تا از بین آگهی های مختلف اساتید بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک شود. مثلا اگر تضمینی درس می دهید در عنوان تبلیغ ارائه کنید و یا اگر دبیر رسمی هستید، در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا هر موفقیت دیگری که دارید را در عنوان تبلیغ ذکر نمائید.

مطالعه مقاله تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی موفق و پربیننده هم می تواند بسیار مفید باشد.

  • ۹۷/۰۵/۱۴
  • محمد محمدی

آگهی تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی