ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه ی گرفتن نمره ی خوب و بالا در درس ریاضی توضیحاتی ارائه شده است. برای مطالعه در زمینه چگونگی گرفتن نمره بالا در درس ریاضی مقالات زیر را مطالعه نمائید.

نحوه گرفتن نمره بالا در درس ریاضی

در این بخش در رابطه با نحوه گرفتن نمره بالا در درس ریاضی توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید و پایه ریاضی...

20 نکته کلیدی برای موفق شدن در امتحان ریاضی و کنکور ریاضیات

20 نکته کلیدی برای موفق شدن در امتحان ریاضی و کنکور ریاضیات در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر می خواهید در امتحان ریاضی و کنکور ریاضیات موفق شوید موارد زیر را مد نظر داشته باشید. 1- با برنامه ریزی پیش بروید و در طول ترم...

کسب نمره 20 در درس ریاضی و یادگیری و آموزش بهتر ریاضیات

اگر می خواهید در ریاضی نابغه شوید و ریاضی را خوب یاد بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید. 1-در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه به صورت کامل حاضر شوید. 2- در کلاسهای تدریس ریاضی سر وقت حاضر شوید. 3- در کلاسهای تدریس ریاضی در...

شیوه مطالعه صحیح و درست درس ریاضی و کسب نمره 20 در ریاضیات

همانطور که می دانیم شیوه مطالعه هر درس با درسهای دیگر متفاوت است و با اتخاذ یک روش مناسب و درست برای مطالعه هر درس می توان کارایی و میزان یادگیری خود در آن درس را به میزان قابل توجهی افزایش داد. به عنوان مثال نحوه مطالعه...

حضور مرتب در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه: در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حضور مرتب داشته باشید. اگر غیبت کنید، مطلبی که ارائه شده است را خودتان به خوبی نمی توانید یاد بگیرید. ضمنا در زمانهای بعد باید وقت بیشتری بذارید تا همان مطلب کلاس را خودتان یاد بگیرید.
انجام کار اضافه و داوطلب شدن برای حل تمرینات بیشتر: اگر تمرین اضافه، پروژه یا هر چیز دیگری در کلاس مطرح شد شما برای انجام آن داوطلب باشید. به یادگیری درس و حل مسئله و تمرین علاقه نشان دهید. همه چیز از خود شما شروع می شود. اگر با علاقه و با انگیزه کارها را انجام دهید تمام کائنات در جهت موفق شدن شما دست به کار می شود.
مغز و ذهن انسان نیز مانند سایر اعضای بدن عضلاتی برای خودش دارد. هر چه بیشتر از ذهنتان کار بکشید و مسائل سنگین و سطح بالاتری را حل کنید، ذهن و مغز شما قوی تر خواهد شد. البته باید از مسائل و تمرینات راحتتر شروع کرده و به تدریج مسائل سخت تر را حل کنید.
مانند ورزشکاری که هر چه بیشتر تمرین می کند و وزنه می زند عضلات قوی تری پیدا کرده و بر حرکات ورزشی رشته خودش مسلط تر خواهد شد شما نیز هر چه بیشتر برای درس ریاضی تمرین و مسئله حل کنید، ذهن ریاضی شما قوی تر خواهد شد و از پس مسائل و تمرینات سخت تر و سطح بالاتری بر خواهید آمد. پس تمرین کنید و تمرین کنید.
روش درست خواندن ریاضی این است: در طول ترم درس بخوانید. برای یادگیری درس وقت بگذارید و در کلاسهای ریاضی تا جایی که می توانید به صورت کامل شرکت کنید. تمرین و مسئله حل کنید و اشکالاتی که دارید را برطرف نمائید. در کلاس درس خوب گوش دهید و جزوه بنویسید و به یادگیری درس علاقه نشان دهید.
تمرینها و مثالهای کتاب درسی را بررسی و تحلیل کنید. متن کتاب درسی را خوب بخوانید. سوالهایی که در کلاس تدریس ریاضی حل شده است را یکبار دیگر حل کنید و برای خودتان یا دوستتان توضیح دهید. بعد از جلسات تدریس یا تدریس خصوصی ریاضی همان روز درس را مرور کنید. حل مثال و مسئله و تمرین کلی یادگیری ریاضی است.  روش درست خواندن ریاضی و مطالعه صحیح ریاضی
برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی  و موفقیت در این درس، علاوه بر موارد بالا، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی هم استفاده کنید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر اشکالی دارید آن را برطرف نموده و تمرینات و مثالهای بیشتری حل نمائید. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می توانید اگر در یک یا چند جلسه از کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه به هر دلیلی غیبت داشته اید، غیبت را جبران کرده و درس را بهتر یاد بگیرید. 
تدریس خصوصی ریاضی
تا جایی که می توانید و وقت دارید، تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است. هر چه تمرینات بیشتری برای درس ریاضی حل کنید تسلط شما افزایش می یابد. البته حین تمرین حل کردن باید به نحوه حل تمرین فکر کنید و خودتان راه حل ارائه دهید. حتی اگر راه حل شما اشتباه هم باشد اشکالی ندارد ولی حتما قبل از اینکه حل درست سوال را نگاه کنید، خودتان به حل مسئله فکر کرده و راه حلی ارائه دهید.
در طول ترم درس ریاضی را بخواند. خواندن ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. ریاضی برای یادگیری به حل تمرین و مسئله نیاز دارد. برای یادگیری بهتر آن باید وقت کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشید. بنابراین در طول ترم ریاضی بخوانید.

  • ۹۷/۰۵/۱۴
  • محمد محمدی

نحوه مطالعه ریاضی کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی