ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این بخش در رابطه با نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی جذاب و موثر توضیحاتی ارائه می گردد. همانطور که بارها و بارها گفته شده است متن آگهی تدریس خصوصی خوب می تواند در تبدیل بازدید کننده از آگهی تدریس شما به مشتری و شاگرد نقش بسیار مهمی را ایفا کند.
پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 
چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

اگر می خواهید متن تبلیغات تدریس خصوصی شما متن خوب و موفقی باشد و افرادی که آن را می بینند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند موارد زیر را در آن ذکر نمائید:
- سابقه تدریس خصوصی یا گروهی در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی و یا در مدارس و دانشگاهها با ذکر اسم مدرسه، آموزشگاه و یا دانشگاه. اگر مدارس و دانشگاههای سطح بالا و خوب تدریس کرده باشید و اسم این موارد را در متن آگهی تدریس خصوصی خودتان ذکر کنید بسیار خوب و موثر است.

نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

- نظرات شاگردهای قبلی خودتان را در متن تبلیغ تدریس خودتان ذکر نمائید. اگر در حال حاضر در کلاس گروهی ای تدریس می کنید از شاگردهای خودتان نظر سنجی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن تبلیغ خودتان درج کنید. اگر واقعا مدرس خوبی هستید اکثر نظرات مثبت خواهد بود و برای جذب شاگردهای بیشتر بسیار موثر می باشد.

نکات مهم برای داشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی موثر

- هر افتخاری که دارید و یا هر وجه تمایزی که کلاس های شما دارد را در متن تبلیغ ذکر کنید. اگر تضمینی تدریس می کنید و یا اگر جلسه اول را رایگان برگزار می کنید، اگر کلاس های شما قیمت مناسبی دارد و یا هر مورد دیگری که فکر می کنید وجه تمایز مثبتی است را در متن تبلیغ ذکر نمائید.
برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله زیر را مطالعه کنید:

نحوه نوشتن متن آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر

  • ۹۷/۰۵/۲۴
  • محمد محمدی

آگهی تدریس خصوصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی