ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

معرفی اساتید و مدرسین ریاضی دانشگاههای ایران در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید با اساتید ریاضی تعدادی از دانشگاههای ایران آشنا شوید ادامه این مطلب را بخوانید.

1- دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار: برای کسب اطلاعات در زمینه دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار، اساتید این دانشکده و ...  بر روی این لینک کلیک کنید.

2- اساتید ریاضی دانشگاه خوارزمی: گرچه وجود گروه ریاضی در دانشگاه خوارزمی به سال های بسیار دور بر می گردد (قبل از سال 1307)، اما تشکیل یک گروه ریاضی منسجم شامل دوره های کارشناسی و دوره مدرسی ریاضیات (دوره ای فراتر از کارشناسی ارشد) از سال 1344 به همت شادروان دکتر غلامحسین مصاحب و همزمان با تاسیس موسسه ریاضیات اتفاق افتاد. پس از بازگشایی دانشگاه ها، از سال 1363 دوره کارشناسی ارشد ریاضی و سپس در سال 1368 دوره دکترای ریاضی دایر شد، که در حقیقت اولین دوره دکترای ریاضی ایران بود. از سال 1385 رشته های علوم کامپیوتر و رمز در این دانشکده تاسیس شدند و در سال 1386 نام دانشکده به دانشکده علوم ریاضی وکامپیوتر تغییر یافت. مشاهده اساتید ریاضی دانشگاه خوارزمی:

https://msc.khu.ac.ir/cv.php?sid=1&slc_lang=fa&fac=19&slct_pg_id=5399

3- اساتید ریاضی دانشگاه حکیم سبزواری: این گروه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجوی می پذیرد. گرایش‌های کارشناسی ارشد و دکتری شامل: 1. آنالیز. 2. جبر.

مدیر گروه ریاضی محض سرکار خانم دکتر اعظم پورمیرزایی می‌باشند.

مشاهده اساتید ریاضی حکیم سبزواری

4- دانشکده علوم ریاضی دانشگاه مازندران: گروه ریاضی که از این پس در دو گرایش محض و کاربردی به فعالیت هایش ادامه می داد در سال 1376 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نمود. با توجه به توانایی های بالقوه ای که در گروه وجود داشت دانشگاه مازندران توفیق تربیت دانشجویان دوره دکتری ریاضی را از سال 1381 یافت. در کنار تلاش های انجام یافته در گروه ریاضی، گروه آمار فعالیت های مستقل خود را با عنوان رشته آمار از سال 1381 آغاز نمود. این گروه از سال 1384 موفق به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد گردید. علاوه بر گروه های مذکور، گروه علوم کامپیوتر از سال 1383 با پذیرش دانشجو گامی موثر در توسعه کاربردهای ریاضی برداشت.

اساتید ریاضی محض دانشگاه مازندران

اساتید ریاضی کاربردی دانشگاه مازندران

5- دانشگاه صنعتی شریف: دانشگاه صنعتی شریف دانشگاهی دولتی واقع در خیابان آزادی تهران، ایران است. این دانشگاه در سال ۱۳۴۴[۲] با نام دانشگاه صنعتی آریامهر بنیانگذاری گشت که پس از انقلاب اسلامی، در آبان ۱۳۵۸، به‌افتخار یکی از دانش‌آموختگان آن، مجید شریف واقفی، به دانشگاه صنعتی شریف تغییر نام داد. دانشگاه صنعتی شریف در محله طرشت تهران در نزدیکی میدان آزادی واقع شده، و پردیسی نیز در جزیره کیش در خلیج فارس دارد.

دانشگاه صنعتی شریف در ویکی پدیا

6- دانشکده ریاضی دانشگاه یزد : برای کسب اطلاعات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانشکده ریاضی دانشگاه یزد

7- موسسه آموزش عالی طبرستان : http://www.tabarestan.ac.ir/

8- مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی: در سایت ایران مدرس اساتید زیادی که از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند. برای مشاهده اساتید خصوصی ریاضی متوسطه، دانشگاهی و .... بر روی عبارت اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

9- دانشکده ریاضی دانشگاه امیرکبیر: دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر تا قبل از تأسیس رشته ریاضی در مقطع کارشناسی، بصورت گروه ریاضی مسئولیت تدریس دروس ریاضی دانشجویان رشته‌های مختلف مهندسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر را برعهده داشته و پس از تأسیس دانشکده، از سال 1366، فعالیت تخصصی خود را در سطح کارشناسی ریاضی کاربردی (کاربرد درکامپیوتر) آغاز نمود. سپس با تغیر گرایش های رشته ریاضی اقدام به پذیرش دانشجو در دو رشته کاربردی و ریاضی محض نمود و همچنین از سال 1377 رشته علوم کامپیوتر در مقطع کارشناسی را ایجاد نمود. تحصیلات تکمیلی دانشکده با رشته کارشناسی ارشد ریاضی محض در سال 1371 تاسیس گردید و در سال‌های 1374 و  1376 و 1381 به‌ترتیب رشته‌های کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی، آمار و علوم کامپیوتر فعالیت خود را شروع کردند.  دوره دکتری دانشکده از سال 1375 با پذیرش دانشجو در دو رشته ریاضی محض و کاربردی راه اندازی گردید و دکتری آمار نیز در سال 1386  ایجاد گردید.

توضیحات بیشتر:

http://math.aut.ac.ir/autcms/mathematics-computer-science/fa/home

10- دانشکده ریاضی دانشگاه تبریز: اولین گروه از دانشجویان ریاضی دانشگاه تبریز در مهر ماه 1330 به این دانشگاه وارد شدند، این دانشجویان پس از یک سال تحصیل به علت عدم وجود استاد و امکانات لازم به دانشسرای عالی تهران منتقل گردیدند، از این دانشجویان میتوان به افرادی همچون باقر اردبیلی، حسین ملک فام، علی اشرف شادپور، علی ابری، علی اصغر صدیق اشاره نمود ضمناً لازم به یاد آوری است که در این زمان مرحوم پروفسور هشترودی ریاست دانشگاه تبریز را بر عهده داشتند. در سال 1345 برای دومین بار دانشجویان رشته ریاضی تحت عنوان تربیت دبیر ریاضی به دانشگاه تبریز وارد شدند که از نظر آموزشی به دانشسرای عالی تهران وابسته بودند، این دانشجویان در بدو ورود برای یک دوره دو ساله ثبت نام و پذیرفته شده بودند که بعداً این دوره از کاردانی به کارشناسی تبدیل گردید و اولین فارغ التحصیلان رشته ریاضی در سال 1349 را تشکیل دادند.

مشاهده اساتید ریاضی دانشگاه تبریز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی