ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

ایران مدرس

ایران مدرس، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران

سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وبلاگ در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و .... تبلیغات تدریس خصوصی، خدمات تدریس در منزل و ... مطالبی ارائه می گردد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی برق و مهندسی برق در این بخش معرفی شده است.
1- سایت ایران مدرس www.IranModares.com
ایران مدرس بزرگترین و قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی برق، آموزش نرم افزارهای برق و برق صنعتی، مشاوره انجام پروژه های برق و .... در یک سایت معتبر تبلیغ بدهید ایران مدرس بسیار گزینه خوبی است. مقاله های زیر را در این زمینه مطالعه کنید:

بهترین مدرسین رشته مهندسی برق

سایت آگهی تدریس دروس مهندسی برق

2- سایت سودایران www.soodiran.com
سودایران یکی از سایت های معتبر تبلیغات رایگان اینترنتی در ایران است. در این وب سایت در بخش آموزش و تدریس خصوصی و یا در بخش برق صنعتی می توانید در زمینه تدریس دروس برق صنعتی تبلیغ بدهید. برای مشاهده بخش برق صنعتی این سایت بر روی عبارت برق صنعتی کلیک کنید.
مطالعه نمائید: 
برترین سایت آگهی و تبلیغات صنعت برق

3- سایت ایستگاه برق www.Istgahebargh.com
ایستگاه برق به صورت تخصصی در زمینه برق صنعتی، تجهیزات و خدمات برقی و اموزش و تدریس خصوصی دروس برق و مهندسی برق فعالیت دارد. اگر می خواهید در یک سایت کاملا تخصصی در زمینه آموزش و تدریس برق تبلیغ بدهید سایت ایستگاه برق گزینه مناسبی است. مطالعه مقالات زیر هم از این وب سایت مفید است.

تدریس خصوصی مهندسی برق
نحوه کسب درآمد بالا از تدریس دروس مهندسی برق

کسب درآمد از تدریس خصوصی برق و مهندسی برق

  • ۹۷/۰۶/۲۴
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی